Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af puroresufan
#298817
Suk, fik langt om længe indkøbt et nyt tv idag, om må konstatere det har en fejl. Kommer tynde sorte vandrette striber on and off på alt, tv,apps og bare i menuen, fjernet alle kabler, testet anden stikdåse, og stikkontakt i lejligheden, ingen forskel. Kommer også en brummen fra bagsiden af skærmen. Nogen der har erfaring med Power og defekte varer ved udpakning? Også nysgerrig efter hvad årsagen kan være.
Af Basto
#298823
Pak det ned i en fart og byt fjernsynet!!
Få pengene retur og når du har dem i hånden så nævn at den måske havde en defekt ? og køb samme tv igen

Mvh Michael
Af MatinAzm
#298824
Uheldigt med defekte vare...ellers et lækker tv.
Købte mit for to måneder siden og stadig er imponeret over billedkvaliteten.
Af puroresufan
#298826
Basto skrev:Pak det ned i en fart og byt fjernsynet!!
Få pengene retur og når du har dem i hånden så nævn at den måske havde en defekt ? og køb samme tv igen

Mvh Michael
Tja, ved ikke hvordan jeg har det med det.. Lagde også lige mærke til kvitteringen hvor de skriver "Uåbnet returret 30 dage, åbnet ingen returret" Det kan man vidst ikke :)
Af puroresufan
#298827
MatinAzm skrev:Uheldigt med defekte vare...ellers et lækker tv.
Købte mit for to måneder siden og stadig er imponeret over billedkvaliteten.
Ja kan jo ske for alt, godt du stadig er glad for det, skal lige vende mig til tv i stuen, har haft projektor i 18 år.
Af puroresufan
#298828
MatinAzm skrev:Uheldigt med defekte vare...ellers et lækker tv.
Købte mit for to måneder siden og stadig er imponeret over billedkvaliteten.
Btw, kan du huske om der sad papstykker i siderne på panelet og pap foran panelet ved udpakning? Undrede mig over der ikke var noget på mit, så tænker måske det er en returvare.. Lignede det bare ikke.
Af aander01
#298829
Der skal side pap i siderne på panelet, så jeg tror det er en retur vare. Der står på deres hjemmeside du kan teste den i 30 dage, så jeg kan ikke se du skulle kunne have nogen problemer med at retunere den.
Har aldrig haft problemer med Power, jeg synes de har en god service.
Mvh aander
#298831
Alle de Tv vi har testet har haft flamingo-støtte på alle kanter af TVet og noget foran selve panelet. Hvis det mangler, så skal klokkerne ringe.
Af puroresufan
#298832
Torben Rasmussen skrev:Alle de Tv vi har testet har haft flamingo-støtte på alle kanter af TVet og noget foran selve panelet. Hvis det mangler, så skal klokkerne ringe.
Ja jeg tænkte det nok da jeg så det, tak for info.
Af puroresufan
#298833
aander01 skrev:Der skal side pap i siderne på panelet, så jeg tror det er en retur vare. Der står på deres hjemmeside du kan teste den i 30 dage, så jeg kan ikke se du skulle kunne have nogen problemer med at retunere den.
Har aldrig haft problemer med Power, jeg synes de har en god service.
Mvh aander
Super, tak for info, må se hvad de siger.
Af Basto
#298834
Jeg kan huske da jeg ombyttede et tv der spurgte jeg den ansatte om han ikke ville kigge i kassen om alt var ok tilbehør osv, men nej han virkede ligeglad. Så der er åbenbart chance for at man kan få et tv med mangler ( emballage) Så bare få det leveret tilbage i en fart og få et nyt tv

Mvh Michael