Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Viggo87
#298452
Okay. Så længe de så ens i billede kvaliten, så står jeg ved mit køb af af8 og glæder mig bare til og få den hjem imorgern igen?? og bruger penge på noget lækker lyd på en tidspunkt.

Og tak for hjælpen forresten ?
Brugeravatar
Af bendix
#298467
Viggo87 skrev:De fleste af kanalerne er HD det yousee webtv app jeg bruger som er rimelig lav bitrate på nogle af kanalerne. Men vil det virkelig se ud som tint når oplæsningen er lav ved hvid baggrund ?
Dit Samsung tv har væsentlig lavere max lysstyrke end dit OLED. Samtidig virker det skørt at du kan se tint på alm tv, specielt når man har i mente at dit Samsung tv højst sandsynligt har stået på vivid. At du så også bytter mærke til et LG giver ikke rigtig mening.

Og vælger du LCD skærmen fra Samsung egner den sig nok ikke så godt til din tv app du smider op på tv’et.

Jeg ville tænke mig grundigt om hvis jeg var dig, Sony er vel de bedste til SD indhold pt.

Bare et godt råd.
Af Don Johnson
#298475
Dit tv må næsten have været defekt. Jeg har samme tv (af8) og indstillede den efter de anbefalede værdier fra siden her men måtte altså skrue ned for lysstyrken, det gjorde simpelthen for ondt i mine øjne.