Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298189
Den indbyggede er låst til 60Hz, dvs. europæiske tv-produktioner vil hakke. Der er også nogle apps, der ikke fungerer helt gnidningsfrit med den indbyggede. Det skulle nok være de to primære grunde til at bruge en ekstern Chromecast.

Hverken den indbyggede eller eksterne kan håndtere 24Hz, hvilket alle film og mange tv-serier er skudt i.
Brugeravatar
Af bbplayer
#298264
Spoxy skrev:LG OLED77C8 til 32.990 hos Dustin.dk
Rigtig god pris, irriterende at dustin ikke er med på pricerunner, så kan man hurtigt misse deres tilbud , som ofte er bedre end dem på pricerunner.

eksempel: Onkyo TX-NR676E er hos dustinhome nede i 2749,-(06-06-2019) hvor pricerunner er 3043,- Så et godt sted at se, når man er på tilbudsjagt.
Af Vasen
#298282
Fy for puttgarden det er en vild pris på 77" :s Surt man ikke har pengene :D
Af MickDK
#298283
Ville godt udskifte mit 65" B6 med et 77" (eller større :p :s ). Men der går lige 1-2 år inden jeg har råd til det selvom priserne falder løbende!
Brugeravatar
Af Huleboer
#298288
De har også LG OLED65W8 til lige under 28.000.

Og begge skærme er med på pricerunner nu, så de har sikkert ikke været synkroniseret i går.
Brugeravatar
Af bbplayer
#298289
Tak, det var dog mærkeligt som de er med, og så ikke.

Anyways, kan deres priser have noget med den lave svenske kurs?
Af Simon R.
#298298
Jeg er også meget fristet af den pris på 77". Men så læste jeg alle indlæggene på AVForum om, at strømforsyningen larmer (voldsomt), specielt i mørke scener. Ser ud til at være et meget udbredt problem, og ikke noget LG har fået løst. Og kombineret med Dustin's returpolitik, hvor man selv skal sørge for at få tv'et sendt tilbage (bliver nok en smådyr/besværlig omgang med et 77" tv), så siger jeg pænt nej tak... Måske problemet bliver fixet med C9.
Af Simon R.
#298305
Torben Rasmussen skrev:Hvem tilbyder gratis returfragt?
Det gør Apple fx, nu du spørger så pænt O_O Det gør en del tøj-brands fx også.
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 192