Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jt26
#298258
Hej George. Skriv gerne på mail, hvis du er oprigtigt interesseret, så kan vi snakke pris. Jeg vil ikke forhandle frem og tilbage i tråden her.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#298266
Hej jt26

At oprette en salgstråd som helt nyoprettet bruger uden en forventet pris eller en minimumspris samt at der lægges op til forsendelse, virker ikke særligt betryggende i en tid, hvor scam og bedrageri er voldsomt udbredt.

Bliver desværre nødt til, at advare alle brugere imod at betale forud med mindre du kan oplyse hvorfor man skal skal føle sig 100 % tryg ved at handle med dig.
Du opfordres til til at komme med flere oplysninger om f.eks. købssted, garantiudsteder, årsag til salg. lokation og ikke bare forvente, at al korrespondance udelukkende skal foregå via email. Et link til din eventuelle annonce med samme vare på DBA, kunne også give lidt tryghed såfremt du er NEM-ID valideret - ikke fordi det i sig selv er tilstrækkeligt for nogle svindlere blæser på at misbruge sit eget NEM-ID, så længe de bare kan få pengene først.

Vi taler trods alt om et TV der har en nypris på den anden side af kr. 50.000.

Dette indlæg er ikke ondt ment, men bedrageri er alt for nemt nemt for folk med alt for lav moral og har personligt set hundredvis af sager, hvor brugere på salgsforum bliver bøffet grundigt og for vildt.

Måske skulle admins ligefrem overveje, at indføre et krav om NEM-ID validering før man kan oprette salgstråde?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#298269
Jeg har slettet seneste indlæg her i tråden. Dette er en salgstråd - man kan deltage, hvis man er en interesseret køber.

Jeg er dog enig i, at det ville klæde OP at tilføje en pris og lidt yderligere information, så det ikke skal være så hemmelighedsfuldt.

NemID-verifikation kommer ikke til at ske. Brug DBA, hvis I vil have den form for sikkerhed.
Af George1
#298270
Helt ok! men en salgstråd uden en "offentlig" ca. salgspris er efter min mening ikke en salgstråd, er vel også i moderators interresse at evt. købere som jo er brugere af dette site ,ikke bliver taget i r.. skægget.
Af jt26
#298276
Jeg forstår jeres tilbageholdenhed. Jeg ønskede bare kun seriøse henvendelser, frem for at skulle svare på en masse spørgsmål i en lang tråd. Ironisk nok endte det alligevel med en længere tråd :)

Men jeg kan godt se, at mit indlæg er mangelfuldt. Så her er lidt kontekst: Prisen er 47.000. Tv'et er købt fra Samsungs website og kan leveres til dig eller afhentes på min hjemmeadresse. Jeg sælger, da jeg har fået et tilbud på tv'et, men ikke selv har plads til 75''.
Af chaqqo
#298281
Blot til info:
Samme tv kan fås til 39739 + inkluderede 43 tommer QLED Q60 på samsungs hjemmeside med en LogBuy rabat kode som mange virksomheder har adgang til som en personalegod.
Af jt26
#298284
Fair enough. Det var jeg ikke klar over, men for alle dem der ikke har adgang til denne personalegode, er jeg åben for bud på omkring 42.000.