Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#298058
Men det kommer vel først ud til os alle til efteråret? O-O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298138
Min erfaring er, at public beta fra omkring version 2 eller 3 ofte er god nok til at man kan bruge den på sin primære telefon. Det har jeg i hvert fald selv gjort i nogle år nu.

Apple TV er mindre kompleks, så her oplever jeg ikke mange fejl med public beta. De primære fejl ligger faktisk i apps, som crasher ved opstart. Det er sket nogle gange med de danske tv-distributører, så det er nok godt lige at hente erfaringer om f.eks. apps fra Stofa, Waoo, YouSee osv. før man installerer tvOS beta på sin primære Apple TV i stuen.
Brugeravatar
Af Naiera
#298152
Jeg har os' kørt med betaer på æblet-tv'et siden det blev muligt.
Af dieseldk
#298216
Rasmus Larsen skrev:Min erfaring er, at public beta fra omkring version 2 eller 3 ofte er god nok til at man kan bruge den på sin primære telefon. Det har jeg i hvert fald selv gjort i nogle år nu.

Apple TV er mindre kompleks, så her oplever jeg ikke mange fejl med public beta. De primære fejl ligger faktisk i apps, som crasher ved opstart. Det er sket nogle gange med de danske tv-distributører, så det er nok godt lige at hente erfaringer om f.eks. apps fra Stofa, Waoo, YouSee osv. før man installerer tvOS beta på sin primære Apple TV i stuen.
DR
TV2
YouSee
Fungere med beta 1 på atv 4k, har ikke testet live tv i TV2 har ikke adgang
Af wiesel
#298225
Nogen der har installeret iOS 13 / tvOS 13 og testet xbox controllere? Der findes nogle forskellige udgaver, bl.a. én uden og én med 3.5mm audio jack. Den nyeste udgave fra 2016 og frem har også bluetooth.

Skal man have den som understøtter bluetooth for at det virker?
Af dieseldk
#298233
Rasmus Larsen skrev:dieseldk:
Er du stødt på nogle problemer med beta'en endnu?
Og har du spottet andre nyheder, som ikke blev nævnt på deres keynote?
Har ikke oplevet nogen problemer endnu.
Der er kommet en arcade app, kan ikke huske om den også var med i 12.4.
Under brugere og konti kan man tilføje de konti/brugere man kan skifte mellem i Control panelet, ser ud til der skal være et Apple id pr bruger.

Har prøvet nogle af de apps der er nævnt
Dplay, virker kan afspille gratis indhold, har ikke konto til premium.
Stofa, starter og kommer til login, har ikke konto
Viafree, virker
Viaplay, ser ud til at virke, har ikke konto så får login skræm når jeg prøver at starte afspilning
Waoo, starter og kommer til login, har ikke konto
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 103