Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jesper.laursen
#297821
Hej alle,

Vi er i gang med at bygge nyt hus, hvor vi får placeret stikkontakter bag vores fjernsyn, så vi slipper for synlige ledninger.

Derfor er vi på jagt efter et så tyndt fjernsyn som overhoved muligt, så det kommer til at sidde så tæt på væggen som muligt. Fjernsynet må selvfølgelig også gerne være godt rent teknisk, og ikke mindst se en smule godt ud rent designmæssigt. :)

Max pris: 10.000,-

Hvad kan i anbefale?

Mvh. Jesper
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#297822
Velkommen til. Jeg skal venligst bede dig om ikke at tilføje reklamelinks i dine indlæg. Jeg har fjernet linket ovenfor.
Af Grandahl
#297825
Hvor langt sidder i fra jeres tv, hvor stort skal det være
Af JensF
#297835
Hvordan gør I med øvrige kabler end strøm?

Vil I lave installation med både netkabel, antenne og HDMI? Jeg synes at have læst nogle tråde herinde, hvor det ville være hensigtsmæssigt at kunne komme til kablerne bagefter (opgradering af HDMI), hvor det havde været fedt med et rør som der kunne trækkes nye kabler i.

Spændende at kunne have det hele skjult bag TV'et.
#297839
Lad os lige se om trådstarter vender tilbage. Vi har ret mange indlæg, hvor eneste formål er at booste egen hjemmeside via vores Google pagerank. Jeg har undtagelsesvis ladet dette indlæg overleve (de fleste slettes og fører til udelukkelse), da det trods alt har relevant indhold, så jeg lader indtil videre tvivlen komme OP til gode.