Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrBrandt
#297010
Ok, tak for jeres indspark.. :)

Hvis mit budget er ca. 12000, er det så jeres bedste bud overall, jeg er jo ikke gift med Samsung, er bare glad for tizen... :)
Af Agurk
#297746
Har nu haft mit q90 nogle dage.
Ville høre om nogen ved hvordan jeg får det til at huske billed-mode for forskellige kilder.
Det drejer sig f.eks. om skift mellem netflix appen og dvbt flow-tv.
Den husker alle billedindstillinger som f.eks. automotion plus som jeg har skruet langt ned på netflix og højt op på flow tv. Den husker også farvetemperatur som jeg har til varm 2 på netflix og varm 1 på dvbt. Osv.
Det eneste den ikke husker er den første grundliggende billed-mode som jeg gerne vil have til film i netflix og standard på dvbt.
Af Agurk
#297749
# Rasmus
Det ved jeg ikke. Har ikke set den indstilling, men skal kigge lidt mere på det når jeg kommer hjem i dag, så vil jeg se efter det.

#Blackspot
Har godt set den valgmulighed og skiftet på den, men jeg skal nok rode lidt mere med det :)
Af Agurk
#297768
Det ser ud til at lykkedes. Jeg skulle bare igennem de forskellige inputs og vælge aktuel kilde, som jeg ikke havde gjort på alle inputs fra starten. Til mit forsvar er forklaringen lidt vag, da den omtaler det som eksterne kilder der er sluttet til TV. Her går TVets app til Netflix så under en ekstern kilde.
Men så længe det virker :) Tak for hjælpen.