Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Lykke-Hansen
#297681
Godaften

Jeg har kigget lidt på LG SK10Y soundbaren, og har fundet den til omkring de 4100 kr. Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af om det er en dumt køb, lige pt. er mit tv koblet op på 2 Bowens and Wilkins højtaler og en HEOS Amp V2.

Jeg kan også se at der inden længe kommer en LG SL10YG soundbar, men ved ikke om det er bedre at vente til den evt. kommer ned i pris, for kan se at den har DTS-X.

Hvad er folks erfaring er LG SK10Y en fornuftig soundbar?
Brugeravatar
Af bbplayer
#297682
Ved ikke om det er et godt valg på lyd men du må endelig ikke vælge det fordi du kan sætte baghøjttalere til, de er utrolig svære at få købt, og skal vist enten findes på ebay, amazon.de eller amazon.com . Så er du informeret (ikke advaret :) )
Af Prof_Tournesol
#297697
Jeg har LG SK10Y og har været aldeles tilfreds med lyden, men det er korrekt at baghøjtalerne er næsten umulige at opdrive. Jeg har ikke BluRay afspiller (endnu) så har ikke været generet af manglende DTS-X (endnu).

Til prisen er det et rigtigt godt køb -- jeg mener der er et rigtig fint review af soundbar med baghøjtalere her på siden.