Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af UglyBugly
#297118
På min Samsung mobil kunne jeg med et klik vise min mobils skærm på mit tv (LG Oled B6V). Nu fik jeg en iPhone 8, den har også en Dubler Skærm, men den viser blot “Søger efter Apple TV” og så sker der ikke mere.
Er der nogen der kender til en god løsning? LG har en App - LG tv Plus - men den kan kun vise udvalgte emner.
Jeg kan købe en adapter (kabel) men vil helst være trådløs.
Brugeravatar
Af bbplayer
#297121
BrianH skrev:Apple TV er en god løsning
Det er da meget dyrere end kabel? Og så tager det jo en HDMI indgang og kablet :), så rigtig dårlig, når man vil være trådløs.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#297126
Hvor står der, at kravet er, at løsningen skal være billigere end et kabel?

iPhone snakker nu engang bedst sammen med Apple-dimser, så hvis du vil caste billeder til skærmen, så kan du købe et TV med Airplay (de er ikke klar endnu) eller købe noget, som giver dig adgang til Airplay. En anden udvej er, at uploade billederne til Google og bruge Google Photos-app'en og så bruge Chromecast i stedet. Så skal du dog stadig købe en Chromecast og sætte i TV'et.

Hvis du søger på "cast photos iphone LG TV" på Google, så får du en række links til apps, som mener at have knækket koden. Jeg har ikke testet disse, så dér må du prøve dig lidt frem.