Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vasen
#298055
Ja det er nogle meget fristende priser..... "must resist buying" :D :D
Af Gromit
#298061
Rasmus Larsen skrev:Der ser ud til at lagerstatus er lav på Sony'en, men pt. kan man få 65" Sony AF8 til 13.999 kr.

https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
Det er da en vild god pris...! :)

Køb...!!!

...siger jeg bare, til dem som lige nu står overfor, at udskifte deres gamle plasmaskærm og deslige.

Alternativet, forår anno 2019, er jo nærmere de 33.000.- , hvis man vil have det nyeste nye uden, at teknologien "per se" proportionalt ikke just følger med prisudviklingen jf. SONY 65" AF8 vs. AG9
Af jensholm
#298086
Så røg der sgu en 65" AF8 i kurven! Synes ikke det ligner der rigtigt er sket noget på hverken billede eller pris i de nyere generationer så nu sprang jeg på. Så bliver det skiftet med et 77" når prisen engang bliver menneskelig ?
Af kofoed
#298090
jensholm skrev:Så røg der sgu en 65" AF8 i kurven! Synes ikke det ligner der rigtigt er sket noget på hverken billede eller pris i de nyere generationer så nu sprang jeg på. Så bliver det skiftet med et 77" når prisen engang bliver menneskelig ?
Det er også en super pris, lidt mindre end jeg gad for min A1 55" for 1½ år siden :-D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#298096
jensholm skrev:Så røg der sgu en 65" AF8 i kurven! Synes ikke det ligner der rigtigt er sket noget på hverken billede eller pris i de nyere generationer så nu sprang jeg på. Så bliver det skiftet med et 77" når prisen engang bliver menneskelig Billede
Enig. Billedkvaliteten har ikke rigtig rykket sig, hvilket også er grunden til at vi stadig har AF8 stående som reference.
Af Arctic
#298153
Plejer der at komme noget "sommerudsalg" i juli, som det kan betale sig at vente på, eller er de tider forbi på TV-fronten, da der køres knaldtilbud uge efter uge? Vil gerne købe en AF8 eller C8, men ville være ked af hvis de faldt drastisk i pris om en måned eller 2...
Af Gromit
#298159
jensholm skrev:Så røg der sgu en 65" AF8 i kurven! Synes ikke det ligner der rigtigt er sket noget på hverken billede eller pris i de nyere generationer så nu sprang jeg på.
Tillykke med dit køb. :)

Ja, det er en fantastisk god pris, hvor vi andre "First movers" måtte slippe 20K eller den fulde pris - for blot 8 (otte) sølle måneder siden.

Jeg er enig i, at det ikke rigtig rykker på billedkvaliteten anno 2019. Så hvorfor ikke hoppe på en billig SONY 65" AF8, indtil det næste markante hop indtræffer.

Fortæl gerne om dine synspunkter, når du har fået skærmen i aktion.

PS.
Jeg er selv SUPERglad for min SONY 65" AF8. Især når den bliver fodret med 4K HDR eller 10bit materiale. Ydermere, så har AF8´eren et lækkert design - uden grimme tv-fødder og staffeli-støvsamlende-tossede hældninger.
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 192