Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#296485
Hej alle

Har anskaffet et større tv til stuen, og overvejer om mit elskede Panasonic plasma skal op i gæsteværelset eller om det er noget værd som handelsobjekt. Det er den her:
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1368523913

Købt vinter/forår 2014
Fejlfri - ikke en skramme
Foden endnu ikke pakket ud - så den er også som ny
2 stk. 3D briller - ikke udpakket
2 stk fjernbetjeninger - sort set ikke brugt (har en Synology Hub løsning)
Netflix og Youtube app virker perfekt i seneste/nyeste layout/GUI, men i øvrigt kan der følge en Chromecast med.

Hvad kan man med rimelighed forvente?
Jeg har google DBA og GulGratis uden at det gjorde mig klogere.

På forhånd tak
#296486
Det må jo siges, at være den sidste af de sagnomspundne top-plasma-modeller, som tilmed havde 3D. Uheldigvis så er OLED-modellerne i 55" dumpet gevaldigt i pris over de sidste par år, så du skal have sat prisen så konkurrencedygtigt, at den bliver interessant for de, der ellers ville hoppe på en OLED til 7-8.000 kr. Jeg ville skyde på, at du skal ned under halvdelen af en ny OLED og ligeledes under hvad du kan handle en brugt LG B6 eller E6-model til. Heldigvis, så er der stort set ingen af disse TV til salg, så jeg ville nok personligt forsøge mig med 3.500 kr. hvis den skulle sættes til salg.
#296492
det bedste fra plasma tiden.
desværre kun i 50''
Men prøv Torbens vurdering, og håb på nogle fornuftige bid.
Tror bare det bliver svært at nå 3000.-

DBA er nok bedste og samtidig værste sted,
#296494
Hej begge

Tak for input - ja, det er sq en skam, og jeg vender og drejer skam mulighederne for at genbruge i soveværelse eller i gæsteværelse, for det er dælme et godt billede sådan en svend har - og jeg har aldrig været ramt af retention eller burn-in.
Vil give det et forsøg, og kan jeg ikke få en fornuftig pris vil jeg hellere beholde og så recycle med noget af det andet hardware jeg har.

/Kim
#296621
Lige en update. Satte det op på DBA torsdag, solgte det lørdag og i dag har den fine skærm fået nyt hjem.

Fyldte råd herinde, og satte den til 3.500 kr, der skal jo handles lidt :) Den gik for 3.000. Det var en fair pris.

Tak for hjælpen.