Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
#295857
Rasmus Larsen skrev:Jeg ved ikke med Sverige, men på iTunes USA kan man. Nogle få af dem, såsom Planet Earth II, er også i 4K HDR.
Så langt så godt. Det kunne jo være, at der er nogen herinde, som har Svensk iTunes. Det må da snart være på tide.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#296149
Er det her 5. eller 6. gang du stiller det spørgsmål, blot en en anden tråd nu?

Derudover står det mindst 3 gange i denne tråd, så hvis du først laver lidt søgning selv først, så er jeg sikker på at svaret dukker frem. Igen.
#296162
Jeg oplever dårlig til ingen forbindelse mellem mit ATV 4K og fjernbetjeningen hvis jeg ligger mit ATV bag ved mit sony XF9005.
Jeg har hængt fjernsynets op på væggen og ATV passer perfekt ind i indhakkene på venstre side hvor de ekstra stik sidder. Desværre kan jeg ikke få ordentlig forbindelse.
Jeg har også forsøgt med min iPhone hvilket giver samme resultat. Nogle gange er den blot meget langsom og på en måde lagre de forskellige kommandoer man har givet den, for derefter at udføre dem meget langsomt.
Hvis jeg tager ATV’en frem foran skærmen er der ingen problemer.

Laver LCD skærmen en afskærmning mod andre BT signaler bag skærme - er der andre har til samme problem?
Af Hede
#296273
Lyder træls at den ikke modtager signal. Har også tænkt at placere en Apple tv bag mit tv måske det er en dårlig ide...
Sad lige og kiggede på macrumors hvor de mener en ny version af Apple tv burde være på trapperne...
måske man skal vente lidt med at købe en ekstra. Så ser vi nok noget til wwdc
Brugeravatar
Af moose74
#296457
Torben Rasmussen skrev:Det er den model, som Apple selv sælger på deres hjemmeside, right?
Yes ! Sælges også på avCables.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#296523
Hm, ja det er super frustrerende. Snakkede med HIFI Klubben, de havde ikke hørt om det før og mente ikke at tv’et kunne skærme BT signalet.
Overvejer om den eneste læsning er at købe et ATV beslag og sætte den under tv’et - det ødelægger bare lidt det visuelle ?
Brugeravatar
Af moose74
#297022
Har fået et lille tilbagevendende problem

Mit ATV 4K er sluttet til HDMI 3 på mit sony XF9005.

Jeg tænder ATV og tv’et tænder med... 3 gange de sidste 14 dage har jeg oplevet at tv’et ikke har forbindelse til ATV, der kommer intet atv 4 menu på skærmen, kun teksten at der ikke er forbindelse. den eneste fix jeg har nået frem til er at genstarte tv’et så kommer apple tv menu frem...

Nogen der ved hvad dette kan skyldes

Bonus info: Der bruges Belkin 2.0 High speed HDMI


Sent from my iPhone using Tapatalk
#297025
Jeg tror ikke jeg har hørt om nogen, der oplever så mange problemer med ATV/TV som du.

Hvad sker der hvis du skifter væk fra HDMI3 og tilbage igen?

Benytter du de indstillinger folk har givet dig i en af dine mange mange andre tråde om samme emne?
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 103