Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#294626
Flemming Larsen skrev:Jeg købte Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald, her forleden, da den blev udgivet. Filmen er både i en bioversion, og i en extended. Den lange udgave, er så kun i HD, og alm. lyd. Latterligt. Værre er, at da jeg så den første gang, så var den i Dolby Vision, og Dolby Atmos. Men nu har de så lige, fjernet Atmos lyden på filmen.
Den her tendens med, at man lige fjerner Atmos-lydstporet er lidt irriterende. Jeg holder igen med at købe filmen indtil jeg har tænkt mig at se den, og så må vi se om de har opgraderet det eller lavet en ny version i 4K med extended-indhold.
Af Flemming Larsen
#294630
Torben Rasmussen skrev:
Flemming Larsen skrev:Jeg købte Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald, her forleden, da den blev udgivet. Filmen er både i en bioversion, og i en extended. Den lange udgave, er så kun i HD, og alm. lyd. Latterligt. Værre er, at da jeg så den første gang, så var den i Dolby Vision, og Dolby Atmos. Men nu har de så lige, fjernet Atmos lyden på filmen.
Den her tendens med, at man lige fjerner Atmos-lydstporet er lidt irriterende. Jeg holder igen med at købe filmen indtil jeg har tænkt mig at se den, og så må vi se om de har opgraderet det eller lavet en ny version i 4K med extended-indhold.
Jeg nåede så at se den. Det er jo totalt latterligt, især når den første stadig har.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#294901
Følgende titler er tilføjet på listen i dag. Bemærk at mange af dem dog er til forudbestilling (nogle i denne uge, andre i april og flere uden dato): https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1528271944

Nu i 4K/HDR:
The Grinch
Creed II
Aquaman
Spider-Man: Into the Spider-Verse
How to Train Your Dragon 2
How to Train Your Dragon The Hidden World
Uncle Drew
Kathryn Upside Down
The Mule
Robin Hood (2018)
Bumblebee
Night School
The LEGO Movie 2
The Hate U Give
White Boy Rick
Holmes & Watson
Hunter Killer
Instant Family
Justice League vs. The Fatal Five
Assassination Nation
Baristas
Concrete Kids
Mary Queen of Scots (2018)
Stab in the Dark

Nu i Atmos:
Spider-Man: Into the Spider-Verse
Aquaman
Widows
Monster Trucks
Uncle Drew
The Grinch
Bumblebee
Mary Queen of Scots (2018)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#295068
Statistik:
Vi har tilføjet en funktion, der udregner statistik på iTunes-listen. Klik på 'Statistik' øverst i tabellen for at se, hvor mange film der nu udbydes i hhv. 4K, HDR10, Dolby Vision og Dolby Atmos i Danmark.

Der er også statistik på, hvor mange film hvert studie har udgivet (understudier såsom Columbia under Sony Pictures tælles med).

https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1528271944


Status netop nu:

Billede
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#296085
Det er i dag, at Spider-Man: Into the Spider-Verse har hjemme-premiere. Mange er helt oppe at køre over filmen og særligt den visuelle del, som er i 4K Dolby Vision.

Listen er også blevet opdateret i dag.

Nu i 4K/HDR:
Annihilation
Nobody’s Fool
Escape Room
Mountain
The Little Stranger
Pet Sematary (1989)
Green Book
Field of Dreams

Nu i Atmos:
Blade Runner 2049
Bad Times at the El Royale
Hook
The Equalizer 2
The Nun
The Meg
Batman v Superman: Dawn of Justice

https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1528271944
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#296114
Nej, jeg havde glemt, at der var både nyt afsnit af GoT og Billions, så det bliver nok først onsdag.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 68