Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#296067
Er der nogen med erfaring kan ikke beslutte om jeg skal købe PANASONIC 75" TX-75FX780E 10000 eller et sony xf9005 65" til 9000? Eller er der andre bud på et bedre tv til omkring de 10000 bare det er 65-75"
#296070
Jo men forsøger at finde et alternativ for at undgå det store bleed på xf9005 da panaen ikke er direct led baseret overvejer jeg om jeg bedre kan leve med det men aner ikke om det er et godt tv syntes lige jeg forsøgte at søge herinde men kunne ikke rigtigt finde noget
#296074
Når nu billedkvaliteten er så vigtig for dig, så er der jo også denne mulighed her til en meget lav pris, Philips 65OLED873, men så er billedkvaliteten også helt i top. I din anden tråd om samme emne skriver du at du har 25000,- til nyt TV, i denne her tråd ser det ud til at du har max 10000,- Hvad er rigtigt ??

https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... ontent=all
#296075
Har penge nok så 25 er bare slynget ud men vil bare også blive tilfreds med billed kvaliteten så giver gerne 25 vis jeg er sikker på der ikke er mærkelige følger som bleeding som jeg simpelthen ikke tror mine øjne kan leve med ikke fordi jeg har set det i virkeligheden.
#296081
Ok var lige inde i power Han viste mig et sony af8 oled 65 tommer til omkring 15000 det tror jeg at det bliver med en forsikring til 2000 kr som dækker burnin han sagde det ikke kunne bruges i stue men mest i mørke rum kan det passe?
#296087
Det er noget vrøvl, de er ikke interesseret i at sælge OLED TV fordi priserne er så lave pt. De vil hellere sælge dig et dårligere TV de tjener lidt mere på. Der er masser af lys i. Og glem alt om diverse ekstra forsikringer/kalibrering, de er kun ude på at tjene penge på dem, da de ikke tjener noget særligt på selve TVet. Sony AF8 er et fantastisk TV, og da også Flatpanels reference TV. Hifiklubben har det til samme pris, og der får du 3 års garanti.

https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemme ... ONYKD65AF8