Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af hans-christian.troelsen
#295885
Hej

Jeg står og skal finde en Soundbar til et Sony XF9005 65”. Jeg synes ikke der er så mange reviews på dette endnu og når man snakker med ex hi-fi klubben anbefaler de Bluesound Pulse 2I og De gængse Elgiganten/power anbefaler noget LG/Samsung topmodel.
Krav: den skal have Airplay 2. Og ingen baghøjtalere (der er ikke plads til dem :(( ).
Prisleje: ca en 5K.

Jeg har ikke selv super meget forstand på dette område og håber i har nogle gode erfaringer / inputs.

Hilsen
Hans Christian
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#295889
Stod selv med samme spørgsmål i weekenden. Købte jeg ikke Samsung HW-K850 i en nem, hurtig og god deal, var jeg nok hoppet på dette sæt, som har en meget høj andel af brugere/testere der er fornøjede: Denon HEOS HomeCinema HS2

Kan købes lidt billigere her: https://www.pricerunner.dk/pl/86-479935 ... ign-Priser (bemærk at med 356 anmeldelser har dette produkt stadig 5 stjerner - ret usædvanligt)

Tror det er et relativt sikkert valg....
Brugeravatar
Af bbplayer
#295914
IT-Bruger skrev:(bemærk at med 356 anmeldelser har dette produkt stadig 5 stjerner - ret usædvanligt)
Hvis du læser nærmere om disse anmeldelser, så er ingen lavet på pricerunner, der er ingen skrevet der.

Så at bruge 356 eksternt hentet anmeldelser til noget og kaldte det deres er vist ikke meget værd.

Ved du præcis hvor de 356 anmeldelser er, og hvad de siger? udover de forsøger at give dem stjerner?
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#295939
bbplayer skrev:Hvis du læser nærmere om disse anmeldelser, så er ingen lavet på pricerunner, der er ingen skrevet der.

Så at bruge 356 eksternt hentet anmeldelser til noget og kaldte det deres er vist ikke meget værd.

Ved du præcis hvor de 356 anmeldelser er, og hvad de siger? udover de forsøger at give dem stjerner?
Ærligt talt, ved kun hvad der står skrevet "Anmeldelser skrevet af PriceRunner Plus-medlemmer" ?

På et tidspunkt så svarede antallet af anmeldelser også til anmeldelser på Amazon UK og troede at der var en samkøring mellem forskellige handels og pris-sites. Men det var på harddiske, mener jeg, at jeg så dette...og sådan er det heller ikke mere.

I princippet kan enhver (producenterne/netbutikkerne) jo oprette Pricerunner Plus medlemsskab og skrive løs. Havde der været navn og lidt tekst fra alle anmeldere, så var det klart mere troværdigt. Endnu bedre, hvis bekræftede køberes anmeldelser kunne findes.
Brugeravatar
Af bbplayer
#295941
IT-Bruger skrev:Ærligt talt, ved kun hvad der står skrevet "Anmeldelser skrevet af PriceRunner Plus-medlemmer" ?
Deres medlemsskab virker ret ligegyldigt, hvis anmeldelser ikke er tilgængelig for alle, altså hvis deres -plus version betyder du kan.
Og meget misvisende at skrive der ikke er nogen anmeldelser.

Anyways, det nummer synes ikke at være sine stjerner værd i antal der.

btw,
amazon kræver du skriver noget når laver review/anmeldelse af et køb, så du slipper ikke udenom et par ord, som vil fremgå på produktet hvis du vil finde det. Så synes deres system virker fint.