Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#295760
Efter bestilling af et nyt 75" Panasonic tv med kun 2x10 W, forestiller jeg mig at en soundbar må være på sin plads så lyden kan matche den store skærm.

Tænker at det helst skal være en soundbar uden subwoofer og at lyden skal styres direkte fra tv'et.

Er ikke sikker på, at jeg har brug for bluetooth, wifi, styring via app eller en ekstra remote osv.

Hvad kan I anbefale af gode (til)bud med et budget på kr 1500-3000?
#295772
Tilsyneladende er en soundbar uden sub en forholdsvis tam løsning. Måske er det ikke til, at komme udenom en sub og dermed også et noget større budget....hvis lydbilledet skal være rimeligt hæderligt?

Indtil videre ser Denon Heos Homecinema HS2 ud til, at være en vinder, hvis jeg skal holde mig under kr 4.500.
#295813
bullerfnis skrev:Tror det var et godt køb :) Og du ville have fortrudt hvis du købte en soundbar UDEN en sub til :)
Takker, det er altid betryggende at få bekræftet at man har gjort en god og rigtig handel 8-)

Sælger Coolsmarti og jeg handlede sættet, som var yderst velholdt og med restgaranti, til kr. 2500, så tror kun det kan være en god handel.

Det er i hvert fald svært, at finde noget lignende for samme beløb....