Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af raysay
#295775
Hej,

Jeg kan ikke streame Filmcentralen fra mobilen til Xiaomi Mi Box S med Chromecast... Hvad gør jeg forkert?!

MVH
Brugeravatar
Af bbplayer
#295777
Problemet er nok din MI Box ikke har de nødvendige licenser til at afspille den DRM version L1/L3 eller præcis hvad går galt, den giver dig vel en besked om den fejler?
Af raysay
#295781
Jeg får følgende fejlmeddelelse...?!

Unknown error. Exception: code: 3, mediaError:... + en masse andet...

Troede at man kunne streame direkte fra android telefon til Mi Box S da den jo er Android med indbygget Chromecast... sikke noget BÆ!
Brugeravatar
Af bbplayer
#299208
Hej,
Jeg har for nyligt skiftet fra en anden Android TV box til denne, særligt pga. L1 og L3 support som den understøtter.

Jeg har ikke kunne finde den Filmcentral app men derimod filmstriben som jeg mistænker er den rette. Desværre kan jeg ikke låne film som er lokalt på mit bibliotek.

S boxen har support for L1 og L3 , Chromecast klarer youtube og yousee app uden problemer og netflix i 4k og HDr. Så den er godkendt til disse DRM versioner.

Chromecast intern funktion er dog stadig begrænset i funktionalitet men det er ikke DRM som er dig problem der.

edit:
Årsagen til at den blev købt, var det ringe AndroidTV implementation på Sony TV, og at det altså bare ikke virkede hurtigt og kompabilitet med codecs var manglende.
Ikke at glemme den grafisk del for nogle spil apps, simpelthen var for langsom.