Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#295552
Ovenstående er mit setop...som jeg tænker fungerer...var ved at købe en sub til og...da jeg tænkte at spørge om råd herinde.
Kan jeg få et bedre lydbillede hvis jeg ikke vil have et fullblown soournd setup (igen) ...er der et en nemt og godt setup som mærkbart vil slå det jeg har uden jeg skal til at trække ledninger og alt muligt andet......noget der måske var bedre kompatibel med min philips..(fjernbtjerningen er ikke optimal..da jeg har 2..en ir og en bt)

help please :-)
// HArdy
#295558
Sonos Beam kører via ARC, så der vil volumen blive reguleret via HDMI-CEC, så der kan du bruges BT-remoten. Base og Playbar kræver læring via IR.

Lydbilledet vil helt klart blive løftet med en soundbar og Beam giver fin valuta for pengene. I prisklassen (især hvis du køber 2x Play One også), så er der dog lidt konkurrence. Især Sony ST5000 til 5600 kr. er nok værd at fremhæve, om end jeg nok selv havde valgt Beam + One.
#295643
Ja der findes massere af muligheder der er bedre.
Eks aktive højtalere. Men de fleste vil have svært ved at slå Sonos på brugervenligheden.

Er det bare rå lydkvalitet der skal være bedre end Sonos?
Dynaudio xeo serien får rigtig fin kritik bla.