Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#294660
Torben Rasmussen skrev:Rtings har lige fået deres fra Amazon, så der kommer nok en test fra dem inden længe.

Ok de trækker vist ikke point fra pga manglende opdatering.
Kunne også diskuteres om ikke OLED skulle have fratrukket point så længe burn in problematikken ikke er løst.
#294669
Spændede! Kender ikke Rtings, men de er seriøse/grundige antager jeg.
#294671
lnielsen skrev:Hvornår regner Flatpanels med at have jeres test af Samsung Q90r klar?
Det kan jeg ikke svare på. Vi har ikke fået en bekræftet dato hvor vi modtager skærmen, så det kan være første uge af april og det kan være i sidste uge af august.
kaja69 skrev:Spændede! Kender ikke Rtings, men de er seriøse/grundige antager jeg.
Rtings.com. Det er vel de mest objektive og grundige tests du kan komme i nærheden af. Der er dog ikke rigtig nogen personlige indtryk med, så det kan godt blive lidt et tal-ræs, men det er præmissen i deres tests.
#294675
Torben Rasmussen skrev:
lnielsen skrev:Hvornår regner Flatpanels med at have jeres test af Samsung Q90r klar?
Det kan jeg ikke svare på. Vi har ikke fået en bekræftet dato hvor vi modtager skærmen, så det kan være første uge af april og det kan være i sidste uge af august.
kaja69 skrev:Spændede! Kender ikke Rtings, men de er seriøse/grundige antager jeg.
Rtings.com. Det er vel de mest objektive og grundige tests du kan komme i nærheden af. Der er dog ikke rigtig nogen personlige indtryk med, så det kan godt blive lidt et tal-ræs, men det er præmissen i deres tests.
Argh...

Syntes nu de er rimelig Pro-Samsung, Vizio kan vi ikke rigtig bruge til noget, men spændende med TCL i USA.

Jeg vil hellere følge hvad Flatpanels og hdtvtest.co.uk..Måske også Avsforums.com
#294676
Jeg synes de er meget fair, roser OLEDS billedkvalitet, men gør tydeligt og med fede bogstaver opmærksom på hvad ulempen kan være ved disse paneler.
De er da ikke så pro Samsung som mange andre, synes de virker objektive/ fair over for alle mærker.