Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JohnW
#294281
Bl.a. efter at have læst herinde er jeg blevet overbevist om at købe et xf9005 i 65”. Det fås nu til 9.999 en del steder. Det har man kunnet få det til i et stykke tid.

Mit spørgsmål er: kan man forvente at det snart sættes ned i pris, når man tænker på tv’ets alder, hvad der er på vej af nye modeller osv. Eller skal man bare slå til nu? :)

(Hvornår vil I tro, at det sættes ned eller kommer på tilbud til en lavere pris?)
Af janbau
#294282
Meget svært spørgsmål da den forsætter i Sonys udvalg i 2019 der kommer en XG 95 model som nok ikke bliver den store opgradering. Der kommer hvis en XG 90 men hvis kun i 49 tommer.

Så pointen må være du kan jo vente og se om prisen falder over tid men sæt hvis den stiger i pris hvad så. :(

Sony Hjemmeside
https://www.sony.dk/electronics/tv/t/tv ... k&type=led
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#294284
XG90 er pt kun annonceret i 49”, men jeg synes det lyder usandsynligt at XF90 skulle blive på markedet hele 2019.

9999 er en voldsom god pris for et 65” XF90. Jeg tror ikke du skal forvente at kunne høste den helt vilde yderligere besparelse ved at vente nogle måneder.
Af EclipsE
#294299
Prisen kan man jo aldrig vide.

Men jeg har selv fulgt dette tv de sidste par måneder indtil jeg købte det til januar udsalg til 9999.-

Tror ikke det bliver ret meget billigere. Tror når først XG95 er kommet godt på markedet, så sælger de ud i XF90 lageret henover sommertid.

Og ifølge min makker i elmutanten, så går de som varmt brød til de 9999,- og så længe der er så meget efterspørgsel efter det tv, tror jeg ikke det bliver sat ned.

For det er også en super go pris for et 65” tv med vildt lækkert billede.

Vil ikke mene det er det værd at sidde og lure det halve af året og så være heldig st spare 500.- i forhold til nu :)
Af JohnW
#294304
Tak for jeres svar.

Jeg har lige ladet mig fortælle, at de nye modeller plejer at komme i april. Vil det ikke normalt betyde, at de gamle modeller så sættes ned i pris?
Af Grandahl
#294308
Jo, de er dog alle allerede sat ned i pris om de bliver sat yderligere ned? Måske.. hvis de gør er det ikke meget, vi er allerede i Marts. Med XF 90 der fortsætter kan det nærmest ikke blive meget mere.. Måske lidt ala 9800 eller 9700, det er jeg dog ikke sikker på.. Jeg gad ikke vente på 200-300 kr, hvis den i hele taget falder..