Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#294291
Cineversum Blackwing II (JVC D-ILA OEM) + DVDO Edge video-processor og scaler
Pris: 6500 DKK

Tweaked JVC D-ILA 1080p High-end hjemmebio projektor fra Barco Cineversum. OEM svarende til JVC HD1/HD-100 generationen (benytter også samme pærer som disse). Perfekt til f.eks. high-end Blu-ray afspilning. Sælges sammen med ekstra ny pære samt en fjernbetjenelig DVDO-Edge video processor og switch (denne kan også autoswitche til seneste ibrugtagne input (via HDMI-CEC)). Der vil således kunne tilsluttes op til 7 HDMI kilder, heraf 6 via DVDO-Edge. Kan ses i brug/installation før afhentning/køb her i weekenden og ind til starten af næste uge. Sælges udelukkende grundet opgradering, som først har kunnet betale sig nu med den helt nye JVC N-serie. Sælger arbejder i weekenden i nattevagt. Svar og henvendelser således i aftentimerne. Send uden for disse tidspunkter gerne en mail eller SMS som så besvares når vågen. Afhentning København - Skal den sendes er fragt på købers eget ansvar. Rimelige bud velkomne.

https://www.hifigalleri.dk/d-ila-cineve ... i/id-59015

Billede
Senest rettet af TBC 9. mar 2019, 03:35, rettet i alt 4 gange.
#294292
Jeg synes nu du burde tilbyde at sende den. Min X30 har været i England et par gange, og København en enkelt gang, og klaret det fint ;)
#294293
Naiera skrev:Jeg synes nu du burde tilbyde at sende den. Min X30 har været i England et par gange, og København en enkelt gang, og klaret det fint ;)
...Sålænge det er på købers eget ansvar vil det være fint for mig. Tekst rettet til at afspejle dette. Jeg har selv tidligere (med en tidligere projektor end denne) oplevet at få denne tilsendt med en smadret pære i sig - hvilket naturligvis blev reklameret. Måske det kunne have noget med tryk at gøre hvis den har været i fly = ? ...Men deraf min egen usikkerhed på fragt.