Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#293392
Start et prøve abo på amazon prime. Det er gratis og det eneste sted du kan prøve hdr10+
Ikon kommer nok kun såfremt du kører fra ekterns enhed - tv viser ikke andet en hdr ved hdr10+
Bjur skrev:Den 803 FW der blev linket til for nogle sider siden kører ret godt på POS9002. Hvor kan man teste HDR10+ henne og vil der komme et symbol med det, hvis det er understøttet.
#294071
Så er der kommet Android O på mit POS9002 hjemme i stuen. Opdateringen foregik OTA, efter jeg satte TV'et til at tjekke efter opdateringer.

Umiddelbart vurderer jeg Android O til at fungere lidt hurtigere, men der er stadig nok lag, til at man lægger mærke til det. Bruger dog sjældent smart TV delen - stort set kun til Spotify og Youtube, hvor det styres fra min mobil - så hyppigere brugere, vil nok være bedre til at vurdere evt. forbedringer i lag.

I øvrigt ryger billedindstillingerne, når den opdaterer, så husk at få dem skrevet ned inden opdatering :)
#294101
Jeg bekræfter opdateringen til 8.0.

Det kører ret godt, men jeg har også deaktiveret de fleste ekstrafunktioner før opdateringen. Der er faktisk ikke den store forskel på hastigheden mellem fjernsynet og min shield.

Og ja, farvel til billedindstillinger ;)
#294114
@C.O der er noget, der kunne tyde på det :D

Skriv dine billedindstillinger ned, inden du opdaterer, og tast dem ind igen efter opdateringen, så er du flyvende.
Eller forsøg dig med nogle nye billedindstillinger efter opdateringen - det kan være du finder nogle bedre!
#294155
Jeg har også opdateret og min oplevelse er, at hastigheden på OS er en smule forbedret.
Hvis nogle skulle være interesseret er dette de officielle udgivelsesnoter:
TPM171E _ 107.000.222.001 – Date: 2019/03/04
- Android Oreo 8.0.0 based software
- Support for Android Oreo on OLED devices (9002/803/903)
- Introduction of Philips TV collection
- Fix for firmware update in shops
- Fix for OLED pixel shift issue
- Fix for ‘network not connected’ message upper right corner (AC power cycle required)
- Improvements for translations
- Improvements of subtitle playback with MKV files
- Improvements for connecting My Remote app
- Improvements for UHD DVB-S reception CTN’s: xxx2/12
- Fix for auto-switch off after few minutes
After the device has received this update, we recommend to check in Google Playstore for updates of
privately installed apps, especially if your preferred Android app update setting was set to ‘No
automatic update’

Kilde: https://www.philips.dk/c-p/55POS9002_12 ... ne/support
#294192
Andre der nu har problemer med lyden? Der er pludseligt ingen options for optical og det eneste lydsignal der virker er stereo uncompressed fra optical. Får absolut ingen lyd igennem HDMI arc.....
(Åbenbart et generelt problem med Oreo på andre tv mærke også)
#294235
Ja, lyden har heller ikke fungeret for mig.

Jeg aktiverede easylink og så virkede ARC/HDMI igen. Det betyder så bare at min shield igen har set sit snit til at overtage HDMI input via soundbaren fra min PS3. Tror bare jeg forbinder PS3 direkte til fjernsynet og så lader shield'en styre soundbaren som den nu lyster.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 36