Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gumme82
#293942
Torben Rasmussen skrev:Til bevægelse af Sonyen bedre, men kun under den forudsætning at de får den indstillet som vi anbefaler det i testen. Hvis der bruges std profil, så er det næsten hip som hap.
Så hvis jeg sætter tv'et op til dem, så vil det være alle pengene værd?:)
Af PeterD
#293958
Overvej også den nye Formel 1 app F1 TV Pro mod betaling men ellers sender Sky Sport F1 og Channel 4 alle løbene sammen med tyske RTL, 3+ og TV3 Sport.

Der burde være muligheder nok til at følge F1, hvor det bliver spændende at se om Ferrari virkelig kan udfordre Mercedes.

Redbull og Renault..ja selv McLaren har vist nogenlunde takter.

Bare det bliver nogle tætte løb i midtereltet, og Mercedes får tættere konkurrence i år så skal det nok blive lidt mere spændende.

Hamilton er dog stadig favorit.
Af Grandahl
#293976
Er det pengene værd spørger du? Jamen der er vel altid forskelligt hvordan der ses på dette. Jeg tænker ikke det vil betyde alverden for dine forældre, de tv du har kik på er alle gode tv.

Jeg selv ville nok have valgt NU8005 til 5000kr, hvilket rigeligt skulle dække deres behov. Ville jeg op i niveau ville jeg springe XF9005 til 7000kr over og skridtet op til OLED B8 eller C8 ( afhængig af tilbud ), da de ekstra 1000kr vil give rigtig meget mere tv for pengene.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#294028
Min anbefaling er også at der med en NU8005 fås meget fladskærm for pengene. At bevæge sig op i kr 7.000 eller 8.000, giver ikke mening, da man så pludselig bliver fanget af en større købetrang og forkøber sig.
Brugeravatar
Af Naiera
#294029
Torben Rasmussen skrev:
PeterD skrev:Der er ingen forskel på lyd eller billed. Det er et budget tv som skal
NU71xx er 50 Hz og NU8 er 100 Hz, så jo der er forskel i afvikling af 24 Hz materiale.
Hvorfor? Ingen af dem kan jo vise det ordentligt? :o
Af PeterD
#294032
Naiera skrev:
Torben Rasmussen skrev:
PeterD skrev:Der er ingen forskel på lyd eller billed. Det er et budget tv som skal
NU71xx er 50 Hz og NU8 er 100 Hz, så jo der er forskel i afvikling af 24 Hz materiale.
Hvorfor? Ingen af dem kan jo vise det ordentligt? :o

Spændende argument.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#294034
deres 100 Hz paneler vil ikke have samme konstante judder, som 50 Hz panelerne. På 50 Hz panelerne er du nødt til at bruge Auto Motion Plus for at forsøge, at komme det til livs.
Brugeravatar
Af Naiera
#294171
Men hvordan? 24 går jo ikke op i 100. Viser den det ved 96Hz?