Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Phingum
#293436
Hej :)

Jeg har den "gamle" model af Bluesounds soundbar og denne fik desværre ikke noget Airplay2. Er der nogen der ved om det er muligt at købe en Airplay2 modtager, som så kan sende signalet videre via et phono kabel til min soundbar? Den skal ikke kunne andet end det.
Af Phingum
#293489
Tak for svaret :)

Airplay kunne nok godt gå, da det udelukkende er streaming af musik. Men som jeg har forstået det, er det kun Airplay 2 der kan bruges i "Home" appen, så man kan opsætte lokaler. Så hvis man kunne finde præcis det du har fundet der, men bare med Airplay 2, så ville det være fantastisk.
Af Phingum
#293492
Jeg havde også lidt fundet frem til sådan en og kan se de stadig kan købes rundt omkring til 800-900kr. hvilket er lidt dyrt bare for den feature. Men måske en brugt ville være en fin mulighed :)
#293494
Jeg kan ikke huske, hvad jeg gav for min i sin tid, men husk på, at det også er en WiFi-router, så den kan potentielt også bruges til at lave WiFi-netværk eller udvide netværk, hvilket måske kan være brugtbart ift. at opsætte multiroom til musik.

Jeg skal dog lige skynde mig at sige, at jeg ikke selv bruger min Airport Express til Airplay 2, så jeg ved ikke om det fungerer problemfrit.