Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#292963
Det må da være surt at få rabat, og ende med at få det til normal tilbudspris som andre?

Prøvede du at få yderligere rabat oveni det lancerede tilbud? Det måtte da være det mindste de kunne gøre, når de havde sådan en plan til næste uges salg.
#292967
Det er ikke altid de kan\må\vil give rabat, selvom tilbudsavisen er lige rundt om hjørnet. Skulle for nylig handle en mus, hvor sælgeren fortalte os at den kom på bud 1-2 dage efter, men han kunne ikke sælge den til os på dagen til budprisen. Lidt skørt....men sådan er\var det bare.
#292987
henrik.yde skrev:Det er jo altid en god ide selv at læse tilbudsannoncerne inden man handler, i Power avisen kan man nemlig se at TVet er på tilbud til 16999,- i denne uge her (uge7), med en prisbesparelse på 3000,- :)
Forstår ikke helt Power mht de 3000,-. Prisen igår da jeg købte var 21899,- så besparelsen er faktisk kr. 4900,- fik jo heldigvis differencen tilbage men ikke den rabat jeg brugte 1 time på at forhandle. Bliver spændende at se hvor langt prisen kommer ned i de kommende måneder.

PS: Jeg læser altid div. medie for bedste køb, men igår kendte jeg ikke til Powers tilbud, og det håber jeg heller ikke sælgeren gjorde