Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#292833
Nej - den er den officielle remote til BeoVision Eclipse pga Netflix’s krav om tilstedeværelse af en egen hurtigknap.

Jeg tænker at de i Struer - i det daglige - bruger versionen uden.
Køber man en ny remote til brug med f.eks en A9 (eller en af de viste), er det nok også den version man får :)

MM
#292841
Jeg er personligt MEGET imod de her brandede remotes, hvor en producent skal møve sig ind og have sit (grimme) logo på en ellers formidabel fjernbetjening. Men det er trods alt noget, at man kan købe en version der er pænere.
Brugeravatar
Af Millemis
#292851
Det eneste jeg savner fra version 1 er Back- og Menu-knapperne - i stedet for de to ikoner.....
.....som vel stammer fra dengang, tv’ene var Android-baserede.

MM
#292854
Alle de øvrige producenter, som laver andet end Tv har da også remotes uden Amazon-knap? Det er så ikke dem alle, der er gearet til at kunne betjene et Tv, da de typisk kun virker med det ene produkt de sendes sammen med. Der er dog enkelte, som sælger remotes helt ude branding fra Netflix og co. såsom Samsung.
#292872
Det handler ikke om at “måtte”. Hvis du vil have “Netflix” certified logoet, så skal der være en knap på fjernbetjeningen. Det er ret enkelt, så det behøver vi ikke bore mere i.
Brugeravatar
Af Millemis
#292873
Beklager, men så forstod jeg ikke dit forrige indlæg...
Jeg formulerer det så anderledes - kan/må et tv vise Netflix (via en indbygget app) uden at være certificeret og dermed uden at have en Netflix-knap på remoten?

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#292883
Så kan jeg kun se, at B&O har valgt at tilføje de to knapper per automatik fordi LG(-tvdelen) er medlem af denne klub.
Eller er det måske fordi de mener, at de, der har en Eclipse, også har brug for de knapper :s

Alle andre steder, hvor man kan bruge en BROne/BT er der dog ikke brug for dem....f.eks til betjening af en A3, BS1 - her er de 4 (!) MitValgs-knapper nok mere brugbare.

En ‘brandet’ BROne kommer aldrig ind i huset her !:(

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
#292890
Millemis sådan kan du blive medlem af kæledægge-klub.

Et lille DIY projekt, og et LG55C8 TV. Så køre det også for dig. <B
Alternativ til vægophæng. Så er det nemmere at komme til. Standen
drejer i foden. Standen er nem at finde brugt, da BeoVision 7 er udgået.

Billede
Brugeravatar
Af Millemis
#292891
Mine tv hænger på væggen....så du må selv diy’e med de dersens stande og dit nye darling-tv.

Hvis jeg skal til dem, trækker jeg dm bare helt ud fra væggen

P.S. Kunne du ikke tænke noget hæve/sænke-bord ind i det projekt......så det bliver lidt mere spiseligt for fruen —— når nu hun ikke får sin Rulle-Ole(d) O_O

MM
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 326