Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af praun
#292801
Hvorfor er det at TV2 Play og DR TV ikke kan tilføjes "apps" rækken?
Faktisk findes de slet ikke under apps??
Jeg kan tilføje DR TV til "næste" men ikke TV2 PLAY... hvis man skal se TV2 PLAY så skal man scrolle ned til "featured" klikke på den og så vælge "flere apps" og så ligger TV2 Play der og kun der, det kan da ikke passe, det må da være mig der gør noget forkert...? :s
Af praun
#292804
Men TV2 Play findes jo i Play Store. Dog kan jeg ikke få lov til at installere den... Jeg får en fejlmelding om at der ikke er nogen internetadgang på tv'et ?
Af praun
#292806
Kan det virkelig passe at Sony blokerer for at man kan installere den rigtige TV2 app?

Er der nogen her som kan installere den rigtige TV2 Play app fra Play Store på deres Oreo Sony tv?
Brugeravatar
Af bbplayer
#292807
praun skrev:Men TV2 Play findes jo i Play Store. Dog kan jeg ikke få lov til at installere den... Jeg får en fejlmelding om at der ikke er nogen internetadgang på tv'et ?
Kommer fejlen før eller efter tv2 login?

Kan du have slået wifi fra? Nogle programmer checker om wifi er aktivt, selvom et SmartTV ikke burde, kan tv2 have lavet den fejl.
Så prøv at slå wifi til, selvom du bruger kabel, eller? måske er det allerede aktivt?

Og nej, de blokerer ikke, for jeg har jo lige gjort det :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#292822
Når alt fejler, så må du nulstille og tage den derfra :) Gør den det så fra start, så må det være noget på kabel/wifi som fejler / blokerer noget.

Fejlen er da mærkelig hvis andet virker, måske kan du bare gå ind i apps og nulstill "Play" store , cache+data og se om det hjælper.
Af Coolsmarti
#292824
Torben Rasmussen skrev:Det er ikke Android Apps, men noget Sony har smidt på udenom. Det er blot webapps, hvor DR er en genvej til HbbTV.
Præcis, og kvaliteten på HbbTV er godt nok elendig sammenlignet med eks. casting.
Brugeravatar
Af TBC
#292825
Kviliteten på HbbTV er da fuldstændig identisk med hvad den er via app og [chrome]casting. At det så alt sammen er langt fra kvaliteten på [broad]cast, altså flow-tv er en anden snak.
Af Coolsmarti
#292827
Ikke hos mig, i hvert fald ikke den test jeg lavede efter opdatering til OREO på et A1. "Bedrag" var i virkelig ringe kvalitet sammenlignet med et cast fra DRTV app'en på Android.

Det er alligevel også nemmere at søge fra mobilen, så det går nok. Så den bare i menuen og tænkte jeg ville prøve. Det droppede jeg hurtigt :-)
Brugeravatar
Af bbplayer
#292828
På HbbTV video app, kan du vælge kvalitet, som du kan på web delen fra en browser? Det burde da afhjælpe problemet?

Du kan trykke på "*" i video app, og vælge mellem STANDARD og HØJ kvalitet? Kan det ikke hjælpe der?
Af Langendorf
#293053
Mit af8 siger det Er opdateret når jeg søger. Men det er altså v7.0 der er på. Andre der ikke kan opdatere?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15