Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#292785
bentpetersson skrev:Hvem er du dog der prøver at fornægte sandheden og manipulere. Når sagen drejer sig om een selv er optagelse tilladt. Heldigvis.
hahaha, så du indrømmer optagelsen er ren fiktion, og du har siddet og leget med en stemme manipulerings værktøj på pc?

Det gør da ikke samtalen med ægte eller troværdig.

Du kan virkelig ikke mene at fordi du selv medvirker, så er det lovligt? Hvad tror du den anden part siger, eller den virksomhed han repræsenterer?

Du må optage så vildt du lyster, du må bare ikke offentliggøre den, hvorfor tror du , at du er hævet over straffeloven?
#292787
Bent, hvordan kommer vi ind i din messengergruppe?
Det ville være mega fedt, hvis optagelsen, er nøjagtig som beskrevet.

Altså, du kan bare afspille optagelsen for mig i en lukket gruppe, så skal jeg nok dele mine indtryk her i tråden!
#292792
Pede8000 skrev:Bent, hvordan kommer vi ind i din messengergruppe?
Det ville være mega fedt, hvis optagelsen, er nøjagtig som beskrevet.

Altså, du kan bare afspille optagelsen for mig i en lukket gruppe, så skal jeg nok dele mine indtryk her i tråden!
Nå. Mit svar til dig ikke publiceret. Øh.
Du kan bare ringe op på min mobil,v så tænder jeg for bluetoothhøjtaleren. Du kan videregive i henhold og i begrænsning til kildebeskyttelsen med dit juridiske og økonomiske ansvar overfor den kildebeskyttede.
Det er jeg sikker på at du gør.
Såfremt du optager kan du ifølge lovgivningen gøres ansvarlig.
Ok. Nu kommet din PB på tværs. Men ring.
#292793
Jeg lover dig, at hvis du sender mig filen i en mail, lytter jeg blot til den og videregiver mine indtryk her i tråden. Det er LANGT det nemmeste. Du kan sende i det format der passer dig!
#292794
Fint. Men filen er lyd på 8 minutter og 43 sekunder, så den fylder mere end 20 mb som jeg kan sende. Af hensyn til beskyttelse kan jeg heller ikke sende den.
Så ring og lyt og gør dine saglige notater. Men jeg vil først se en kladde tilsendt mig via PB og som skal godkendes af mig, forinden publicering. Er vi enige?
Senest rettet af bentpetersson 7. feb 2019, 19:58, rettet i alt 1 gang.
#292795
Det var uheldigt med størrelsen. Ærgerligt at den ikke kan sendes. Er det ikke muligt at komprimere den?

Resten af din besked forstår jeg intet af?!
#292796
Nu har den her farce kørt længe nok. Vi følger naturligvis forløbet mht det oprindelige problem, men det bliver ikke her i forum det bliver dikteret hvordan det kommer til at foregå og i hvilken grad det skal blæses op!

Tråden her er lukket.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8