Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tobias100
#292662
Hej Flatpanels,

Jeg har skrevet en artikel om, hvordan man kan tilgå den amerikanske Netflix og få 4 gange så meget indhold for pengene.

Den kan læses her: Link fjernet af moderator

Håber delingen er ok.
Af barslund69
#292667
sokken skrev:Har Netflix ikke stadig spærret for brug af vpn?
Nej ikke længe siden vi lavede en konto via VPN
Brugeravatar
Af bbplayer
#292670
Jeg bruger getflix. Virker på LG / Samsung K8500 og Chromecast, så ingen vpn her, bare smart dns.

Udover det, så er siden og brugers indlæg reklame for anden side, og ikke for vpn løsningen, da sidens mål er salg af vpn :)
Brugeravatar
Af Naiera
#292672
Hæhæ. Fjollet reklame for en fjollet side. Getflix er en meget mere sikker løsning, hvis man vil have US Netflix. Jeg bruger hovedsageligt dansk Netflix, men det er fedt at kunne skifte når der opstår behov.
Af tobias100
#292673
Nej, VPN vil formentlig altid virke til dette formål, så længe VPN klienterne skifter ip-adresse på deres servere løbende, hvilket de betalte version gør.

Naiera - Fedt, tak for den ærlige feedback. Hvis der findes bedre løsninger, skal det da klart undersøges. Jeg er faktisk nysgerrig, hvad er fjollet ved siden? synes du den er formålsløs eller hvordan skal det tolkes? (er oprigtig interesseret)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#292676
Tobias: HVis du vil guide folk i hvordan de får US Netflix, så er du velkommen til at skrive guiden herinde (så frem den ikke bryder med loven). Du skal dog ikke linke til din egen side, hvor du høster klik ved at vi leverer hits til dig.
Brugeravatar
Af Naiera
#292687
VPN er i øvrigt i det hele taget en dårlig løsning til at få amerikansk Netflix (og lignende). Streaming-apparater understøtter så godt som aldrig VPN, og en router der understøtter og rent faktisk kan trække en VPN-forbindelse ordentligt er dyr. Det kan ikke klares med den man får fra udbyderen. Netflix, Hulu osv. lukker i øvrigt også konsekvent for alt der bare ligner en VPN.

Getflix' DNS kan sættes direkte ind i et Apple TV og understøtter alverdens streaming. Der er sikkert også adgang til DNS-indstillinger på de fleste "smarte" TV.
Brugeravatar
Af Naiera
#292711
Jeg har NordVPN og kan ikke bruge det. Du må forklare hvad du mener noget bedre.
Af Small
#292712
Naiera skrev:Jeg har NordVPN og kan ikke bruge det. Du må forklare hvad du mener noget bedre.
Jeg har også VPN fra NordVPN og jeg kan egenligt godt få forbindelse til netflix og se indholdet. Problemet står i når man vil se noget. Så tager det 1000år før den har bufferet så meget at det ret faktisk kan ses.

Er getflix en gratis serivce eller er det betaling? og hvordan sættes det op på et Apple TV?
Brugeravatar
Af Naiera
#292742
Det er jo også bare en lille computer...
Brugeravatar
Af Naiera
#292743
Small skrev: Er getflix en gratis serivce eller er det betaling? og hvordan sættes det op på et Apple TV?
Det koster $5 om måneden eller $50 om året. Det sættes op ved blot at taste den rette DNS-adresse ind i DNS-indstillingerne på Apple TV'et.