Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#292404
Hej jeg har tænkt mig at købe enten et Samsung qe75q8dn eller et Sony kd-75xf9005 tv. Dvs et 75 tommer tv. Har været rundt i det meste af Storkøbenhavn og har også set mindre modeller af disse. Begge har for mig rigtig god billedkvalitet. Mit valg er lidt anderledes end for de fleste af jer: det tv bord det skal stå på er 135 cm bredt. Ingen forhandler har kunnet oplyse mig om hvor bred foden på de to tv er. Har prøvet at Google uden resultat. Er den nogen af jer som har de to modeller som evt vil tage et mål? Alternativt kan jeg købe Samsung q9 modellen som har en central fod. Men mit budget er omkring 20k

Link til Samsung q8:

https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... qe75q8dnat
#292411
Og du har selvfølgelig kigget på Sonys hjemmeside? For der står, at bredden på foden er, og du skulle næsten selv have lov at tjekke , men pyt da : 138,2 cm. Altså de to fødder sidder ca. med en afstand, med det ovennævnte mål.
Så et tv bord der 135 cm bredt, vil mangle lidt.
#292413
Står i øverste del af “udvidet specifikationer”.
Daells Bolighus har et tv bord til 1300kr, som er 140 cm bredt ( bruger det selv til mit 65A1), da andre tv borde ikke gav mulighed for en centerhøjttaler på knap 1 m i bredden.