Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#292297
jesperb-64 skrev:bbplayer har du aldrig overvejet om der er skrivepligt i trådene?Du ved ikke rigtig noget om noget men du bliver ved intil tråden dør.
Vi kan da konkludere jeg ved mere end dig, for du skriver så sjældent og når du gør , så skal du svine andre til, det er det dårligste grundlag for et indlæg her på forum, så stop venligst nu mens du kan.
#292309
Hypetaxx skrev:Meget taler jo umiddelbart for Sony, menn u har jeg kigget lidt mere og selvom jeg nok ikke er meget for ambilight, så kan man vel slukke det :-)

Hvor placerer Phillips 75PUS7803 sig henne i denne sammenligning?
Hvis du leder efter et alternativ til de 2 andre, så ville jeg vælge dette her:

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... flatpanels
#292310
Ok, jeg leder ikke specifikt efter et alternativ, men jeg søger det bedste tv til mit budget

Og med det mener jeg egentlig bedste billede, for lyden går altid udover min onkyo receiver og jeg har jo shielden til Android

Hmm jeg er meget anti Samsung det ligger år tilbage, men har aldrig haft et Samsung tv, og hvad er årsagen til at Samsungen er bedre end både lg, så Sony og Phillips?

Sendt fra min EML-L29 med Tapatalk
#292315
Ok, hvis du går efter den bedst mulige billedkvalitet til prisen, så er der jo Sony XF9005 til 9999,-, dog i 65 tommer, det er vel nok tidens bedste LED/LCD TV til prisen. Det koster desværre mere end det dobbelte i 75 tommer, så derfor foreslaget med at gå lidt ned i størrelse. Samsungs NU8005 model er et glimrende TV til prisen, og var ment som et alternativ til de andre. Men som sagt, Sony XF9005 er bedst i alle discipliner. :)

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... ricerunner
#292630
Lige en opdatering herfra... Jeg tog i weekenden ud og så alle undtagen 65XF9005 og endte med at få 10% på 75XF8596 så fik den til 11700 og indtil nu fortryder jeg ikke... Jeg havde dog ikke undersøgt at Sony android tv ikke har mulighed for timeshift, hvilket jeg nok tog som en selvfølge her i 2018\19.

Sendt fra min EML-L29 med Tapatalk
#292632
Skarp pris, den skærm har vi så fælles :) Jeg synes det var bedst til prisen dengang, så nu er det jo bare bedre. Du får ikke 75" så meget biligere lige nu.

Der er lige kommet Oreo til skærmen, den fungerer, jeg synes så stadig der er lidt ustabilitet i firmware men jeg installerer da også apps, så måske gør de software lidt mere ustabil , det kan være.

Så tillykke med skærmen.