Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wiso
#292276
Er skuffet over de ikke har fjernet farvemarkeringerne i Program guiden. Det fungere ad h til og er derfor mere forvirrende/irriterende end en hjælp!

Film skal være lilla. Det er der stort set hver dag film imellem der ikke er.

Så vidt jeg ved er det ikke muligt nogen steder at slå det fra manuelt?


Troede faktisk det var det der bliver refereret til her: Removes the marking functionality on programme guide/Content Bar.
Det er det åbenbart ikke.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#292299
Det kunne måske være interessant også at angive, hvilke apps/tjenester, der tager mulighederne i "kanalrækkerne" i brug. Altså hvilke apps/tjenester, der hiver indhold ud på hovedskærmen. Vi bruger nok alle lidt forskellige tjenester.

Hvis der er særligt danske tjenester, som ikke har omfavnet de nye muligheder, så kan vi prøve at presse lidt på, når vi taler med dem næste gang. Oreo er jo trods alt på vej ud til en del tv-skærme i disse uger og måneder.
Af henrik.yde
#292330
Rasmus Larsen skrev:Calman skriver om Sonys Oreo-opdatering:

"This update also enables CalMAN AutoCal on certain legacy models"
Det kunne jo være spændende/interessant at høre hvilke modeller det drejer sig om?
Af henrik.yde
#292332
Yderst interessant Torben, hvis det er tilfældet så kommer der jo også AutoCal til XF9005?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#292344
Det ville virkelig undre mig, hvis IKKE XF90 får AutoCal. Med AutoCal får man også adgang til CMS for første gang på Sonys TV, så det er lidt af et step-up ift. tidligere. Sony har haltet noget bagefter på deres muligheder for kalibrering og det er først med denne opdatering, at de når nogenlunde op på siden af de andre.
Af ExGarder
#292350
Jeg har fået en ny genvej i Android TV på min A1.
Det er en Youtube video som fortæller lidt om Oreo.
Så det kan ikke vare længe før den kommer i DK.
Brugeravatar
Af bbplayer
#292353
Det er så korrekt, automatisk er når Sony vil have du modtager, og ikke når du selv har tid :) Så kan der godt gå noget tid, når de sender ud i bølger til forskellige platforme og lande.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15