Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Pataya
#292193
Hvis der er nogen der kunne teste om harddiske der er tilsluttet forbliver slukket når TV'et er i standby, ville det være lækkert. Voldsomt irriterende bug.
Af oakie
#292194
Install gik fint, synes at virke noget hurtigere i menuerne, netflix virkede fint, kanaler og indstilleger var der stadig .....
Brugeravatar
Af MigSelv
#292195
Pataya skrev:Hvis der er nogen der kunne teste om harddiske der er tilsluttet forbliver slukket når TV'et er i standby, ville det være lækkert. Voldsomt irriterende bug.
Alle de Sony tv jeg har, med og uden Android, tænder harddisken når der søges efter opdateringer, guide osv. Ved alm. standby udenfor disse tjektidspunkter af diverse ting, er mine tilsluttede harddiske helt slukket.
Mine tv er sat til, at tjekke for nyt kl. 03.00, og der spinner harddiskene den tid det tager for tjekket.
Brugeravatar
Af MigSelv
#292198
Så blev Oreo installeret uden problemer, betjening af tv virker hurtigere. Den nye Home menu, nu kaldet Kanaler (apps), virker imo til at blive et hit, også her afvikles tingene hurtigt. Sony beskriver dog tilgang af Kanaler med knappen Start på remoten,knappen findes ikke på min remote, men knappen Home virker som beskrivelsen af Start knappen.
Brugeravatar
Af bbplayer
#292199
Hvis nogen kører engelsk/US install ved indstallering, og har opgraderet og mistet det, så lad mig lige høre, vil helst ikke miste Alexa funktionerne.
Af barslund69
#292203
Når jeg går ind på begge mine XE sony tv siger den de har senest firmware selv om det er den gamle 6.5629
Det samme gjorde den sidste gang så måtte gøre det via USB
Hvorfor virker det ikke via tv Nogle forslag??
Af barslund69
#292205
Jeg havde også den ide
Men ved sidste opdatering 6.5629 skulle jeg selv download til USB selv om det var 1 mdr efter den var frigivet
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15