Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OttoW
#291072
Der er opstået et, tilsyneladende symmetrisk mønster, i bunden af panelet på mit 10 mdr. gamle 65" Philips Oled (se fotos)
Der er oprettet et sag hos Philips Support og efter af have rykket for respons, fik jeg en mail med en instruktion i, hvordan man aktiverer et, angiveligt, anderledes og mere dybdegående renseprogram.
Dette mere dybdegående renseprogram er nu kørt et par gange. uden nogen effekt overhovedet. Jeg har sendt en mail til Philips Support med resultatet af testen og venter nu på respons (de rider IKKE samme dag som de sadler!!)
Så inden jeg taber tålmodigheden og rykker Philips Support igen (og det sker snart) vil jeg høre, om nogen kan gi' et sagligt bud på, hvad der er galt med panelet.
Vedhæftede filer
lilla.JPG
lilla.JPG (287.96 KiB) Vist 829 gange
gul.JPG
gul.JPG (357.37 KiB) Vist 829 gange
Af Basto
#291074
Absolut enig. Med bbplayer!
Det er sælger der skal stå for. Den. Del,
Elgiganten har endds næsten gjort. Det umuligt via deres lange tlf svarer intro at få personlig kontakt. Den vil død og pine ha kunden stillet om til producenten hvis. Man har et problem med sit. Tv.
Det er en ommer ,
Grunden til det er så vigtigt at sælger fører. Ens reklamations sag er netop at hvis producenten sidder og skider højt og helligt på en rettigheder som køber, ja så er det op til sælger om de, vil byde kunden det ? For sælger ved udmærket godt at dårlig omtale på nettet ( hvis køber har ret) er et større økonomisk tab end hvis. Man havde fulgt reglerne

Mvh Michael
Af OttoW
#291076
Det er netop købt hos Elgiganten, som stillede om til producenten. Jeg er klar over købelovens bestemmelser vedr. sælgers ansvar, og her ender sagen selvfølgelig også, hvis der ikke snart rykkes hos Philips.
Brugeravatar
Af bbplayer
#291079
Sælger skal slet ikke sende dig til producenten, det er deres ansvar, de kan kun sende dig til et værksted som du aftaler afhentning med, så må sælger tage diskussionen med producenten. Det er deres ansvar.

Så tag og få flyttet problemet fra Philips til elgiganten og lad være med at lade dig styre af dem, for de har ikke ret.
Af OttoW
#291082
bbplayer : Tak for din kommentar. Jeg er nu ikke typen, som lader mig styre og slet ikke af sælgere og andet godtfolk. Det jeg har gjort er egentlig bare, at forsøge at hjælpe processen lidt på vej. Som jeg skriver - jeg er klar over sælgers forpligtelser :-)
Af Mr X
#291213
Synes ikke det ser ud til at være samme fejl.
Dette ligner burn-in.
Kan du beskrive hvad du typisk bruger dit TV til. PS4, flow TV etc. Er der i det du bruger dit tv til loger, score boarder mv. i primærfaver der har lignende form med de plamager du viser i de vedhæftede fotos?