Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#291094
er der nogen der har hørt nyt om de sorte kanter, som opstår skiftevis i siderne og top og bund,
fra phillips. Jeg spurgte i Elgiganten, de sagde jeg selv skulle henvende mig til phillips ha ha ha,
de gider sku ikke røre ved en reklamation.
#291101
Jeg har det også, tror det er noget "anti-burn in" væsen. Jeg lever med det.
Det er ganske lidt og kun en gang imellem ikk?
#291103
superwerder1 skrev:Jeg har ikke oplevet/bemærket noget.

Men er mere interesseret i hvorfor der ikke er kommet oreo endnu? I følge toengel har 2018 oled'erne fået det allerede.

https://toengel.net/philipsblog/
Helt enig, venter spændt!

Det andet er noget man skal kigge efter, 0,5 cm kant, en gang i mellem. Det er helt sikkert noget der er lavet for at flytte pixler.
#291134
De må jo have div problemer med den nye opdate til pos 9002 !

Den sidste besked jeg fik fra Philps sendt d. 4 dec til mig lød sådan :


jeg har fået følgende svar på dine spørgsmål, fra vores teknikere:

Android O: Det er i process og man forventer, at den bliver udgivet i løbet af et par uger, medmindre der bliver observeret fejl undervejs.

HbbTV: Philips er vel vidende om problemet og arbejder på at løse det i samarbejde med DR.

Undertekst via DR1/TV-2 tekst-tv: Hvad er problemet her? Kommer der en screen saver op når det bliver aktiveret?

Det sidst med undertekster via tekst-tv arbejder de også på. Har snakket og svaret på div spørgsmål fra deres teknikker !

Så de vil vel have det hele med i den opdate de vil sende ud til 9002.
#291842
Jeg har nu været i kontakt med philips om mine HDMI problemer.

Jeg får oftet intet signal med mit Apple TV. Det er ret random hvornår det virker. Har endda købt et kabel der skulle være rated til mere end 18 Gbit/s, så båndbredde ikke burde være et problem.

Jeg ringede til dem d. 18/01
Her d. 24/01 ringede jeg igen, da de første gang sagde de havde sendt mit request til teknikker. De havde stadig ikke fået svar fra dem, selvom de siger det typisk 48 timer, men de har været presset.

Jeg kunne forestille mig at mit næste TV ikke bliver philips.
#292300
Hvis I ikke allerede har set det, så fik jeg en opdatering på udrulningen af Android Oreo til Philips TV i Amsterdam. Nu handler artiklen godt nok om 2019-modellerne, men i andet afsnit er der en opdatering:
https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1548846736

Philips sagde i øvrigt også, at man internt sigter mod at opdatere Android mindst 3 gange. Så altså, hvis en skærm starter på Android 7, så opdateres den til og med Android 10. Det er ikke slået i sten, da men det er i hvert fald, hvad de internt sigter mod.
#292620
Den har ikke hardware til at håndtere VP9, så det kommer ikke til at ske. Man har på iPhone X lavet en software-dekoder til HDR, men kun i 1080p og ikke 4K. Jeg tror ikke der er kræfter til at dekode VP9.2 via software.
#292975
har lige sat en ny router til fra you see model kaon 342o.
før kunne jeg tænde appletv4k ved at aktivere menueknappen, nu er funktionen væk, skal manuel vælge hdmiport fra tv menue, hvorfor nu lige det......
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 36