Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#290847
Jeg havde også blot købt 8303 straks, hvis det havde været til mig selv. Men det er det bare ikke, og jeg har det samtidig lidt trist ved, at købe noget der måske er skudt over målet til formålet - og som der vil blive røget 50 smøger på om dagen :D
#290859
Firstborn skrev:Jeg havde også blot købt 8303 straks, hvis det havde været til mig selv. Men det er det bare ikke, og jeg har det samtidig lidt trist ved, at købe noget der måske er skudt over målet til formålet - og som der vil blive røget 50 smøger på om dagen :D
Jeg ville vælge den 8303 det er et super tv til din mors brug eller Samsung UE55NU7105 . Forstår ikke lige din bemærkning om din mors 50 Smøger har noget at sige du spørger os til råd og du får nogle gode svar.
#290881
janbau skrev:
Firstborn skrev:Jeg havde også blot købt 8303 straks, hvis det havde været til mig selv. Men det er det bare ikke, og jeg har det samtidig lidt trist ved, at købe noget der måske er skudt over målet til formålet - og som der vil blive røget 50 smøger på om dagen :D
Jeg ville vælge den 8303 det er et super tv til din mors brug eller Samsung UE55NU7105 . Forstår ikke lige din bemærkning om din mors 50 Smøger har noget at sige du spørger os til råd og du får nogle gode svar.
Det var måske også lidt indforstået :-)
Det er svært at forklare - jeg tror bare, at jeg ville overveje købet meget mindre, hvis jeg selv fik noget ud af TV'et, som jeg bruger mine egne penge på. Jeg er dog ikke interesseret i at overtage et TV på et senere tidspunkt, som stinker af røg. :-)
Men når alt kommer til alt, ender jeg nok med at købe PUS8303. Havde nok bare håbet, at jeg kunne blive "overbevist" om, at et af 3.000kr-TV'erne var gode nok :D