Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#290829
Her dumper vi lidt billeder fra CES2019 løbende. I finder dem også på vores twitter og facebook side ud over på forsiden, men nyhederne tager lidt længere at forberede.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#290830
LG Rollable annonceret. Den nederste stand sidder ikke fast, så du kan placere den på dit eget møbel. Har 4.2 Atmos soundbar i bunden. Kan bruges som lydkilde uden at TVet er rullet op. Den vil få nogle features som er unikke for R-modellen, hvor skærmen kun er rullet en smule op og dermed giver adgang til en række ikoner øverst på skærmen til betjening af lyd, galleri, ur og “homescreen”.

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Af bbplayer
#290834
Spørger man en smed, så tror jeg ikke den er svær at gennemskue, vi har jo oplevet buet metal og andre materialer som kan rette sig ud også efter at være rullet. Så det må være derhen man skal se efter måde de får den stivet af når den kører op.

Men sejt nok! Jeg køber en imorgen
Brugeravatar
Af bbplayer
#290880
Fine billeder af bagsiden på den rollable, det har været svært at finde det samme ude på nettet synes jeg.

Spændende er da også den nye LG WebOS menu del til højttalere? Den har en ny opbygning som vi ikke har set før?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#290899
Vi skal lige finde Panas stand. De præsenterede deres GZ2000, men lokalet var for dårligt til at man kunne få nogle gode billeder. Den har Atmos up-firing indbygget direkte i skærmen.
Af lennon
#290900
Det er sgu fint foto-dokumenteret , Torben (LG roll ) . Man må bare sige,at der åbnes nogle muligheder med dette fornemme første forsøg . Selve blære-effekten skal nok få solgt nogle enheder næsten uanset pris . . .
Af DetBareJoe
#290916
Hej Torben,

Hvad ved vi om Sony ZG9? Har ZD9 endelig fået en værdi opfølgning eller er den blot en skuffelse som ZF9? Selv har jeg ventet meget spændt på netop denne offentliggørelse da jeg desværre ikke var på markedet under ZD9s tid i butikkerne og jeg kan af denne årsag desværre ikke købe mig et ZD9 idag...