Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#290808
Nu har jeg tjekket det lille i soveværelset der er ikke noget. Det store 75" i stuen har noget i venstre hjørne det ligner ikke en tordenflue men mere en pixel fejl eller lign.
Er mere utydelig ind det du har taget billede af
tjek billede
https://ibb.co/0MJyxxv
https://ibb.co/F4Jd5FT
#290813
bbplayer skrev:@barslund69
Der tror jeg mere du skal hente en klud og fjerne den plet, det ligner ikke en skærm fejl.
Hehe det er en fejl bag skærmen har haft kluden frem
#290814
Tror heller ikke det er tordenflue Ligner noget skidt bag skærmen Pixel fejl vil vel se mere tydelig ud??
#290816
Basto skrev:Men omvendt ville du ha været godt frustreret hvis du først opdagede det efter garantien var udløbet ..


Mvh michael
Korrekt....men måske opdager man det aldrig? Selv efter jeg havde opdaget det, så kunne jeg ikke se det når jeg satte mig over i sofaen...pointen var bare at man skal passe på med at lede for meget efter fejl. Man kan altid finde noget der er galt, hvis det er det man vil..:-)
#290978
har haft fornøjelsen af 55" XE9005 siden november sidste år.. elskede virkelig det tv..

her for en måneds tid siden ville jeg lige tørre skærmen af og der var så en flot hvid baggrund.... med HELE 10 knap så flotte tordenfluer fordelt pænt ud over nedre midt og højre side..

havde egentlig troet jeg havde sløset med rengøringen af tv'et.. :( :(

jeg stod og ville ha det ind i soveværelset og nyt til stuen og havde egentlig regnet med enten 55" el. 65" XF9005, men når vi hver sommer har åbne vinduer nærmest konstant ja så er jeg sgu ikke sikker på jeg tør tage chancen igen..

så nu kom der et LG B8 55" op istedet, den har da sine plusser, men nogle ting fra sony synes jeg at jeg mangler så nu kører tvivlen så om LG skal retur og jeg tager chancen med nok en 65" XF9005
#290985
Ja jeg kan godt følge dig det er et fantastisk tv , men sony ved det jo udmærket godt, og jeg hænger i og giver mig ikke. (fejlen er på deres side og forbrugerrådet har jo slået fast hvad de mener om torden fluer i fjernsynet, så man sku mene at Sony og Elgiganten udmærket kender reglerne!!


Mvh Michael
#293885
Fedt at din sag fik god afslutning!

Mht. til XE og XF modellen, så er der jo nok ikke en verden til forskel. Nogle af de primære forskelle er vel at der er flere zoner på XF og så har de jo implementeret nyt system til håndtering af bevægelse, som gør XF til best in class på det område.
#293912
Ved Power, som har 22 % rabat ved handel i en af butikkerne Edit: i denne weekend, kan en 75" XF9005 komme ned på 15.599 kr., da den ikke ser ud til at være i kampagne eller andet.

Det er dog ca. 1.400 kr. billigere end Føtex og Bilka, hvor den står til 16.995 kr., men måske du søger yderligere nedsættelse på denne skærm?