Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#290469
Hej :)

Hvor får man fingre i disse baghøjtalere: SPK8 wireless?

Kan finde dem på Amazon.com, men der sender ikke til DK og de er ikke at finde på pricerunner?

På forhånd tak
#290491
Pt. i USA. De er udgået i Europa. I USA kan de fås til 100 USD, når de er på udsalg. Elgiganten havde nogen til salg for 1400 kr. i november.

Venter selv på at de er på lager igen.
Af MFG
#292582
Jeg er selv interesseret i sådan et par. Havde fat i LG kundeservice. Der er håb :)

Nedenfor er der svar jeg fik:

Hej Martin!

Tak fordi du kontakter vores kundeservice, vi håber at kunne være til så meget hjælp som muligt.

De har aldrig været udgivet her i Norden, vi regner dog med at de snart kommer til det Nordiske markedet og resten af markedet men de er blevet en del forsinket, de forhandler der har haft den
hjemme har haft importeret varen fra England og USA, men her er den også er i restordre.

Det forhåbningen at de bliver tilgængelige for køb igen indenfor en månedstid.

Hav en forsat god dag!

Venlig Hilsen
Thomas, LG Support.

Telefon 787 964 54
Åbningstider: Hverdage 8-18
E-mail: [email protected]
#300052
nogen der har haft held med at få fingerne i dem? har søgt alle steder i eu. amazon.de og uk sender ikke til Danmark af de få der har dem, og de tyske forhandlere jeg har fundet har dem enten i pre-ordre eller sender ikke til Danmark