Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#290143
Så fik vi vores interaktive film på netflix, og så er den ikke kompatibel med alle enheder man har tilsluttet sit tv.

Min K8500 har ingen piletaster, og får beskeden/video, not supported, not supported, så desværre varer filmen 2 minutter og stopper der.

Der burde de nok have fundet en anden løsning, så også tal kunne bruges, når pile ikke eksisterede.

Så nu er film altså regions begrænset og på den hardware man har.

For os som har flere enheder, er det nok ok, når Netflix selv synes kun Smart tv/mobil virker men for alle de andre, det er da surt.
#290209
Jeg har holdt lidt øje med udviklingen fra sidelinjen i takt med at de har frigivet nye interaktive tv-serier til de yngste.

Jeg havde egentlig forventet at Netflix ville udvide enhedssupport sammen med Black Mirror. Jeg kan forstå, at man ikke prioriterer meget specifikke enheder, men manglende support af platforme såsom Apple TV virker næsten som beslutning mere end en teknisk begrænsning (særligt når det virker på iOS).