Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tjald
#287916
LG C8 OLED i 55" sælges til 9.800 kr.
Jeg købte skærmen på Black Friday til 9.800 (plus fragt) hos Dustin. Skærmen er 100% fejlfri og brugt i ca. en uges tid - og naturligvis med faktura og to års garanti.
Jeg foretrækker tilsyneladende det kunstige billede, som min 3 år gamle Sony LED præstere, så hvis nogle herinde er interesserede, befinder LG'en sig lige nord for Århus.
Af Tjald
#288048
Supergris skrev:Har du brugt tid på at indstille billedet?
Jep. Og misforstå mig nu ikke - billedet fejler ikke spor. Fantastisk sortniveau og fedt med de brede betragtningsvinkler uden tab af kontrast. Jeg kan bare godt li' de diskopumpede farver og den kunstige skarphed fra mit Sony LED (som forøvrigt også er 55"), og så er de små 10.000 kr. måske ikke opgraderingen værd. Hvis der ikke er interesserede købere, så beholder jeg naturligvis bare skærmen, og så ryger Sony'en i soveværelset :)
Af Tjald
#288049
jpholm skrev:Jeg ku godt være interesseret i & købe det
Du siger bare til :)
Af Vafle
#288179
Hej, hvor langt nord for Århus befinder tv'et sig?
Har du kasse til den?
Mvh Stephan
Af Tjald
#288218
Vafle skrev:Hej, hvor langt nord for Århus befinder tv'et sig?
Har du kasse til den?
Mvh Stephan
Jeg bor i Lystrup, og jeg har stadig kassen stående.
Af Vafle
#288223
Tjald skrev:
Vafle skrev:Hej, hvor langt nord for Århus befinder tv'et sig?
Har du kasse til den?
Mvh Stephan
Jeg bor i Lystrup, og jeg har stadig kassen stående.
Hvis du er hjemme søndag formiddag, og gider hjælpe konen med at få det ind i bilen, så vil jeg gerne købe det.
Af Tjald
#288374
Vafle skrev:
Tjald skrev:
Vafle skrev:Hej, hvor langt nord for Århus befinder tv'et sig?
Har du kasse til den?
Mvh Stephan
Jeg bor i Lystrup, og jeg har stadig kassen stående.
Hvis du er hjemme søndag formiddag, og gider hjælpe konen med at få det ind i bilen, så vil jeg gerne købe det.
Jeg sender dig lige en PM :)