Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#287032
Hej

Da man ikke kan få lov at prøve TV2 Play live streaming uden at købe produktet, så håber jeg på en beskrivelse fra jer !

Jeg har et super lækkert 2016 LG 65" OLED "E6" som skal bruges.

*Hvordan kan billedkvaliteten beskrives?
*Hvordan er den samledes "opstartstid" fra man aktivere appen til man ser noget?
*Er det '1-klik' hvis man kun har en kanal,eller 'besværligt' ?
*Jeg går ud fra, at der ikke er noget smart integration med antenne EPG'en sådan er app'en starter hvis man vælger TV2 "TV kanalen"....?
*Stabilitet?
*Anden information som kunne være relevant?

Håber i vil dele jeres erfaring / viden !
#287089
Jeg tror også jeg ville have råd til at prøve 1 måned og få afklaret en masse spørgsmål, end at høre sø forklaringer og personlige preferencer, som alligevel ikke passer til ens egne meninger og visuelle syn af tv2 play.

Så brug app'n og prøv den, så får du den bedste vurdering fra dig selv.

Og nej, som alle andre apps du nok allerede har prøvet, så er der ingen af dem, som hopper ind og erstatter din kanal liste på en DVBT scanning eller parabol eller hvordan du forestillede dig dette.
det hænger ikke sådan sammen, selvom hbbtv måske kunne få dig til at tro det.
#287133
Hvis det er den indbyggede app’en til dit LG TV, så er den desværre ikke særlig god. Reelt en indpakket hjemmeside. TV2 er ved at gå væk fra idéen med en universal app - ligesom de fleste andre.

Hvis det er noget, som du påtænker at bruge på daglig plan så vil jeg helt afgjort anbefale, at du investerer i Apple TV. Både brugeroplevelsen som helhed og diverse apps er markant bedre. Boksen er altid tændt og apps huskes i hukommelsen. Den kan tænde og slukke dit TV.
#287546
Tak for svar. Jeg kunne stadig godt tænke mig en vurdering af billedkvaliteten - så hvis nogen vil byde ind med dette, så vil jeg sætte pris på det.

Jeg spørger til 'erfaring' frem for kun at prøve selv - i fald kvaliteten er svingende og måske opdager jeg ikke dette selv.

Jeg kommer ikke til at købe en boks blot for at spare 39 kr/måned. Så hellere Boxers urimelige priser.
#287702
Kvaliteten er OK, men kan ikke hamle op med fx YouSee kabel-tv. Jeg ville ikke bruge det hvis du ser meget sport. PS. Jeg har selv TV2play men ser ikke sport, så jeg kan til nøds leve med det. Sad dog så sent som igår og tjekkede priser på YouSee's hjemmeside, da jeg havde været hjemme ved mine forældre og så noget kabel-tv, og der er himmelvid forskel efter min mening. Desværre.. :-/
#287704
Kreilo skrev:Kvaliteten er OK, men kan ikke hamle op med fx YouSee kabel-tv. Jeg ville ikke bruge det hvis du ser meget sport. PS. Jeg har selv TV2play men ser ikke sport, så jeg kan til nøds leve med det. Sad dog så sent som igår og tjekkede priser på YouSee's hjemmeside, da jeg havde været hjemme ved mine forældre og så noget kabel-tv, og der er himmelvid forskel efter min mening. Desværre.. :-/
Tak! Jeg kan desværre ikke sammenligne med kabel TV, da vi har egen Antenne / Boxer men sætter pris på info - da det alt andet lige må betyde at kvaliteten ikke er optimal.

Ærgerligt, når man ved hvad der er muligt. Kan stadig ikke komme mig over hvordan Netflix 4K HDR ser ud på min skærm ... o.O