Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fonzer
#286994
Hej
Vil det give problemer såfremt jeg køber en Apple TV 4K I Holland, og den skal bruges I DK. Det er en demo, så jeg får den til en god pris.

vh
Finn
Af Fonzer
#286999
tak for svar.

et lille tillægs spørgsmål. Jeg bor I Holland, og Apple TV skal primært bruges I vores sommerhus I DK, men er der nogen begrænsninger på at installere danske apps som DR, TV2 Play osv. hvis jeg vil bruge den hjemme. Mener at have set at apps skal installeres I DK
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#287000
Ingen begrænsninger. Hvis du har en dansk iTunes-konto, så kan du installere de danske apps uanset hvor du befinder du. Du kan også skifte imellem forskellige iTunes-konti. Installerede apps forbliver installeret. Herhjemme har vi f.eks. flere amerikanske apps, der er hentet via en US iTunes-konto.

Du vil dog måske opleve problemer med at tilgå nogle af tjenesterne i Holland. F.eks. DR geo-blokerer indhold, som de har indkøbt fra udlandet, såfremt man er udenfor Danmark. Den nylige EU-forordning gælder ikke public service-udbydere. DRs egne programmer kan godt ses i udlandet (også udenfor EU).