Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#285891
Kunne også, i forlængelse af Blur's spørgsmål, tænke mig at vide om folk har haft succes med at downloade firmware således at HDR10+ virker? Overvejer at købe fjernsynet hvis det kommer på bud til Black Friday
#286659
Hvilke indstillinger kan så anbefales at bruge? Nu har jeg efterhånden haft mit POS9002 i lang tid, men har stadig ikke fået det kalibreret ordentligt. Så hvad kan anbefales til HD/HDR?
#286673
Hej Bjur

Ved at Pede8000 har fået sit kalibreret af en som køre ud. Han gav ca 1400kr-1500kr for det.
Han skulle også være ganske tilfreds med dette !
Sikker på at han godt vil uddybe hvis du har nogle spørgsmål angående kalibrering af pos9002.
#286832
Jeg har stadig problemer med at mit tv smider en Android fejl "TV storage er holdt op med at virke" jævnligt. Inden jeg melder fejl på det, så har mit håb været, at en opdatering til Oreo måske ville hjælpe.

Så...er der nogen som har hørt rygter om at Oreo stadig skulle være på vej i November måned? :-)
#286836
hej C.O, jeg kan da sagten få tekster på DR1 via tekst tv side 398.
jeg får signal via canal digital. (men der er måske noget jeg ikke har fået fat i vedrørende dit problem) Phillips 9002 oled
#286847
Hej karuso

Jeg kan også få undertekst på DR1 via tekst tv side 398.
Men tekst forsvinder efter 3-4 min der går tv over på pause billed hvis jeg ikke trykker på en vilkårlig knap.
Det kan jo skyldes din boks samt signal fra Canal digital at du kan det !
Jeg har stofa. DR arbejder sammen med Philips om at løse dette problem .
#286849
Bjur skrev:Der var også nogen, der har fået kalibreret fra en, der kører ud og gør det, hvilken er bedst?
Yes, jeg fik mit kalibreret af Thomas, og det har jeg bestemt ikke fortrudt!
Når jeg på et tidspunkt skal op på 65", vil jeg absolut gentage det!

Det er ikke nat og dag forskel, men nu spiller det 100%.

Før jeg fik kalibreret benyttede jeg de indstillinger der er listet her på FP. De er pænt tæt på et godt resultat. :)
#287141
Hej Karuso

Bliver lige nødtil at rette mig selv !
DR og philips arbejder ikke sammen om at løse tekst-tv problemet.
Det er software som philips selv må klare.
Derimod arbejder DR og Philips sammen om at få hbbtv op at køre igen!

Angående opdate af andriode 8,0 har de fortalt mig at det nok blev sidst i nov og det blev det så ikke !
Men jeg har kontakt med dem på mandag hvor de har lovet give mig svar på div sags nr som jeg har kørende.
Der vil jeg igen spørge til den opdate !
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 36