Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#286645
Hej alle!

Jeg har konstant problemer med min fjernbetjening på min Sony xe9005. Ved ikke om der er generelt i noget i vejen med deres fjernbetjening men skifter konstant batteri på den. Er jeg den eneste der har det problem?

Har i nogen forslag hvad man kan gøre?
#286649
Jeg måtte også skifte batteri her for nogle uger siden, ret hurtigt efter køb mente jeg.
Lige pludselig kunne man bare ikke skifte kanaler, og så lavede jeg lige telefon kamera checket, og jo, der var intet IR signal.

Spændende bliver om de næste så holder, måske var batterier bare gamle.
Håber da ikke remote lider at LG snoop problemer, så deres MIC er hyper aktiv hele tiden, så den lytter med også når man ikke trykker på knappen ;)
#286665
Det er nok lidt et hijack nu men jeg gør forsøg med at bruge Alexa til mine vol./kanal/enheds skift nu, selv sluk/tænd virker. Skal dog lige lege lidt mere med det, og aktivering af Alexa var ikke nogen let sag.
#286668
One Flick virker på Sonys TV, men er super ringe. Jeg havde den med da jeg anmeldte X85C i sin tid. Jeg har solgt den der fulgte med til mit eget TV. Meget tarvelig betjening!

Der er ikke nogen specielle features i Sonys smart-TV, som ikke kan betjenes med en universalbetjening.