Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af barslund69
#284608
Har selv et XE 9005 75" super tv
Har en ven som har købt XF 9005 55"
Efter vi fik det indstillet ordentligt er der super Black billede. Du må have fået en defekt model.
Gik efter et sony oled A1 inden jeg købte mit XE men valgte til sidst oled fra synes simpelthen der er for mange ting som ikke er 100% med oled tv endnu det har jeg ikke fortrudt
Af lennon
#284652
Også enig m Barslund mht mistanken om defekt eksemplar . Men kunne da godt tænke mig at vide hvad Barslund mener et Sony 9005 LCD er lykkedes 100% med - i modsætning til OLED ? ?
Af Aladdin
#284674
Jeg har den tidligere model i 65 tommer.
XE9005. Er utrolig glad for den, men den har fået et problem.
Selvom jeg har 0 stillet den og lavet en total reinsta.
Den er blevet langsooom i menu betjening, eks når
Jeg vil havde instillings menu frem tager det 2-3 min.....
Jeg tror også det er kommet efter jeg har tilsluttet en parabol.
Det virker som om man presser tv’et for hårdt.
Flemming
Af Small
#284718
Købte XF9005 for en måned siden godt nok i 55 tommer. OG jeg må sige at jeg ikke er skuffet.
Har indstillet mit efter anbefalingen herinde fra, og det spiller max. Hvis man skulle brokke sig over en enkelt ting, så er skærmen meget "glat" og spejler meget. Men det er nok en general ting.
Bruger mit med 100% Apple tv 4K. Så jeg bruger selvfølgelig ikke fjernbetjeningen og kender ikke til langsom skift af kanaler osv.
Af Basto
#294470
Jeg har netop haft XF9005 på væggen i stuen og var godt tilpas med dens opskalering/sort/bevægelse , men den er røget tilbage til butikken igen fordi den simpelthen er alt for ujævn i belysningen.. (hedder vist blooming ifølge de beretninger der er om xf9005 ifølge Google) og netop det problem og genskin ku jeg ikke leve med. Så jeg Har købt en Xe9005 igen ? og er stadigvæk imponeret over dens Billed kvalitet
Fik den til 7900 kr
Men smag og behag

Mvh Michael
Af Basto
#294474
Ja det virker utroligt med xf90 men bare mystisk at flere nævner det.
Jeg fik en. Fabriks ny xe9005 ?
Elgiganten har stadig nogle på lager.

Så jeg er vældig tilpas

Mvh Michael
Af barslund69
#294477
Har selv XE9005 lækkert tv
Har en kammi der har XF 9005 og han har ingen problemer med noget alt spiller max.
Der er endnu bedre billede på hans en på mit Så tror du må have været uheldig