Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Martin Sjøstrand
#282168
DaneLaw skrev: Så et "tilbud" til halv pris, er svært at forholde sig til hvis du ikke opridser hverken model eller pris..
Hemmelighedskræmmeri omkring dette "tilbud" gør det umuligt at hjælpe da LGs LCD imo sagtens kan være det bedste køb i det nuværende marked' men det hele står og falder med omstændighederne og behov. :)


Der er ikke noget hemmelighedskræmmeri, jeg udtrykte mig nok bare ikke så klart. Som jeg har forstået det, er det cirka halv pris på deres led.... generelt.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#282175
Alright' så jeg antager det ikke er en bestemt model dit familiemedlem har fået tilbudt men ene og alene bare ½ pris på LGs samlet LED serie.
Og den såkaldte ½ pris er iforhold til vejledende msrp og det er 2018 modeller vi har in mente.
Så kan du jo ligesom selv sætte det i relief, kva ovennævnte eksempel, hvor det ofte er mere reglen end undtagelsen at disse tilbud på nuværende tidspunkt af året, lander under ½ pris og tættere på 1/3.

Så umiddelbart ikke noget tilbud at skrive hjem om, og jep - du kan sagtens få rigtig gode LG LED TV som imo er et af de bedste køb på markedet med hardware-specs som ikke er normen i det prisleje, men som eksemplet ovenover indikere' så står og falder det med prisniveau og ens kriterier og om det passer som fod i hose med disse forhold.

LGs IPS serie har nogle interessante modeller på tapetet, men de skal godt nok langt ned i pris før det giver mening ellers er der bedre alternativer. og en rum mængde af det nedre LG segment er som bekendt WRGB panel hvor en hvid pixel kuldsejler tre'enigheden fra tid til anden.
Hvis du søger anmedelser af udvalgte LG 2018 LCD LED modeller, og hvordan de performer på godt og ondt, så kast et blik på rtings anmeldelser. (giver et glimrende indblik)
Brugeravatar
Af MigSelv
#282208
Basto skrev:5 potter Pis ligefrem.. Flot skrevet,
Så vil jeg da undlade at køre i den gratis omgang Burn in som i flere tilfælde har fulgt med i købet af en Oled skærm

Mvh Michael
HDR på lcd er intet værd sammenlignet med oled, derfor er vendingen brugt. Selv med en af markedets bedste bagbelyste paneler, bliver billedet "udvasket" når HDR lyset boostes.