Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jng
#282064
Den agressive Power-reklame spiser, hvad ved jeg, de 8-10 første tegn på linjerne. Chrome på Android og Windows 7
Af Grandahl
#282070
Min iPad er også i problemer med reklamerne i siderne..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#282077
Hmm, jeg forstår det ikke, men kan jo kun beklage endnu engang.

Jeg har testet det på alle mine enheder her Windows, Mac, iPad, iPhone og med forskellige browsere og kan ikke umiddelbart genskabe det. Jeg troede, at denne kode fungerede korrekt. Vi må have arbejdshandskerne på igen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#282078
Jeg har forsøgt at løse det her tidlig morgen, men jeg har ikke knækket koden endnu. Indtil videre har jeg dog sørget for, at såfremt banneret fejlagtigt rykker sig for langt ind, så ryger det bagved sidens indhold - ikke foran.

Essensen i problemet er, at bannerne hver er sat til at være hhv. 50% til venstre/højre fra midten. Men dette tolker browsere så åbenbart forskelligt.
Brugeravatar
Af Pede8000
#282079
Rasmus Larsen skrev:Jeg har forsøgt at løse det her tidlig morgen, men jeg har ikke knækket koden endnu. Indtil videre har jeg dog sørget for, at såfremt banneret fejlagtigt rykker sig for langt ind, så ryger det bagved sidens indhold - ikke foran.

Essensen i problemet er, at bannerne hver er sat til at være hhv. 50% til venstre/højre fra midten. Men dette tolker browsere så åbenbart forskelligt.
Det er meget bedre nu, tak for det! (Macbook/ Safari).
Af Mathias A.
#282120
Hos mig ser det således ud med Chrome, Adblock og Windows 7
Vedhæftede filer
Eksempel på reklame
Eksempel på reklame
FP-Reklame.PNG (933.66 KiB) Vist 2414 gange
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#282121
Ja, i den ene bredde du har vist dér, så går det stadig galt med at reklamen suser bagved.

Men slå nu den reklameblocker fra. Vi har ingen indtjening til at køre siden videre hvis alle blokerer reklamerne.
Af Grandahl
#282126
Ser sådan ud her
6EA45E1D-E347-42C2-9508-A9E230E85489.png
6EA45E1D-E347-42C2-9508-A9E230E85489.png (352.37 KiB) Vist 3687 gange
Af Grandahl
#282155
Nu har jeg åbnet den her på mit job.

Her via crome ser den ganske fin ud.