Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
#281944
Absolut ikke i min optik, da det prismæssigt, men ikke billedmæssigt er inde i OLED-territoriet...

Da du ikke selv kommer med andet input end et enkelt link, er det svært at komme med konkret input, men hvis du søger i forummet, ved jeg, du kan finde svar på alt du vil vide, da der dagligt kommer flere tråde fra folk, der står i samme situation som dig, og skal ud at investere i et nyt hus-alter...
Af groos
#282050
Som de andre nævner, kan der sagtens findes bedre tv til prisen. Jeg vil meget gerne komme med nogle forslag til andre modeller, men vil gerne høre først om der er noget specifikt du påtænker at bruge tv'et til.
Af MadsW
#282052
Hey,
Står selv og skal have købt et 65”.
I skriver LCD selvom der står LED på specs, hvordan hænger det sammen?

Tænker også at købe et godt ikke-oled til under 10k, men håbede lidt at finde noget godt på Black friday.

Men hvad skal man holde øje med på Black F?
Brugeravatar
Af bbplayer
#282053
Hvorfor se på en Q6 model til 17k, når du kan tage til Holbæk og få en Q9 model til samme pris? Det er måske en god køre tur men der er da 20 stk.
Af Supergris
#282057
LED og faktisk også de "såkaldte" QLED er alle varianter af LCD-typen, hvor bagbelysningen blot er skiftet ud med dioder, hvor det tidligere var små neonrør.
Af Supergris
#282058
Nu, hvor det ser ud til , budgettet er til det, hvorfor så ikke anbefale en OLED-skærm, hvis det er den bedste skærm, der ønskes?