Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af almighty_85
#281924
Hej alle.
Da jeg lige er flyttet til Norge og ikke kan overskue at skulle transportere mit C8 med derop, tænker jeg at sælge.

Men har ingen anelse om hvad jeg kan få for det. Købte det for 22.000 kr i Juli (7.000 kr rabat) og der er self ingen fejl på det eller lignende.
Hvad vil være realistisk? 18.000? :o

På forhånd tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#281928
Spørger du om råd til prissætning eller er det et retorisk spørgsmål?

Hvis det er det første, så koster en ny godt 20.000 kr og BF er lige om hjørnet. Jeg er ret sikker på, at du vil kunne få en ny 65” OLED til 18.000 eller derunder til den tid. En mere realistisk pris ville i min mening være 16 - 17.000.
Af almighty_85
#281931
Undskyld det var måske omkring prissætning, da jeg intet kunne finde på fx dba.

Men mange tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#281933
Det var nu blot for ikke at komme til at ødelægge tråden med uønskede vurderinger. Når man åbner for debat omkring pris, så er det ikke sikkert man får den dialog man ønsker ift at få et salg igennem.
Af Asimuh
#281937
Personligt vil jeg hellere købe et nyt for 18.000kr end at købe en 4 måneder brugt tv for 14-15.000 kr., men det er smag og behag. Prøv dba, hvor du altid kan starte med en højere pris og se om der er nogen der bider på og derefter sænke det lidt, hvis nødvendigt.
Af Supergris
#281945
Jeg vil tro, du nok skal regne med, at sælge med en rabat på omkring 20 % i forhold til den nypris, det kan købes til i dag, så det vil nok være omkring de 16.000 kr., ellers tror jeg ikke, du finder nogle, der finder det interessant, specielt nu BF står lige for døren, hvor mange regner med, de kan finde et TV til ekstra nedsat pris (selv har jeg mine tvivl)...